martes, 31 de octubre de 2023

Valdolayés (Santu Adrianu)

11 d'Ochobre de 2023

Una tarde soleyera, de camín a Teberga, diónos por parar por Santu Adrianu a la gueta d'un pelín de solombra pa trepar y de pasu, conocer esta escuelina, a la que tovía nun ficiera denguna visita, pese a descubrila nuna ruta circular polas Xanas a Pedroveya con baxada pela senda Valdolayés dende Dosangu.

El muru dafechu cara norte, tien un pateín non mui llargu dende la carretera que xube al Altu Tenebréu, poro ye perfeutu pal branu, pudiendo pasar casi un día enteru d'escalada ensin esmolecese pola solana, pero nel nuesu casu, ya llegábemos pelín tarde y entraba'l sol, anque pa facer unos llarguinos cenciellos valíanos de sobra.

Vista de les muries dende la senda Valdolayés

Con un calufa importante, fola de calor a entamos d'Ochobre, que puede salir mal, aportamos al seutor y metémonos a probar un par de 6as (Pluma Roxa y Terpsicore) cortinos, que facemos ensin problemes, pero pasando calor, asina qu'echamos un vistazu al seutor y decidimos conocer l'otru murete de placa a la manzorga del principal.

Aportaremos hasta la placa de la manzorga y Silvia quería apretar un pocu más, pesie a la mala pinta de la vía, métese a Rasputina (6b), un diedru pelín suciu que nun daba muncha seguridá, ya que veo dellos bloques sueltos que nun presten res y ye que cuando vienes de currar tol branu nun seutor y mires delles equipaciones, quedes un pocu pensando, sinon espublízase dacuando demasiáu ceo.

Tarde rápida de trepada per Valdolayés nos dos seutores

Facemos la vía con más mieu que vergoña, con tol diedru enllenu tierra y dalgún bloque que movíase y cola mesma recoyemos tol material, quedando con una sensación pelín probe del seutor, alcordándome un pelín de la última visita al seutor Frae de Baíña, nel que tamién alcontramos muncho que sanear en delles víes.

D'esti xeitu, desfacemos camín hacia los coches, cola idega de da-y una segunda oportunidá a esta escuela ya que'l primer tastu nunca puede ser la referencia final, sicasí, otra escuelina más pa Santu Adrianu con Buyera y Villanueva.... asina que volveremos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario