Hestoria d'esta escuela de Proaza
Ya ficiera años que conociera esta escuela, pero tamién durante esos años, a pesar de meteme en tou tipu de víes, nun me suelen prestar muncho les víes desplomaes y físiques. Aparte del mió amor por Morcín, que llévame día a día, a moveme mui pocu a otros llugares d'Asturies a escalar, poro les visites a esta escuela del escobiu de Penas Xuntas, fueron mui esporádiques y pocu motivantes.
Sicasí, nos últimos tiempos, por mor d'acompañar a Orlando a la gueta del encadene de su máximu proyeutu, la Berriada (8a), averéme hasta ellí nunes mañanes de vacaciones y dalguna tarde braniega, col envís d'aseguralu, más que de esguilar con ciertu xeitu motivante y muncho menos d'abrir dengún proyeutu curiosu.
Poro, la primer tarde, ensin tener nin ganes de trepar, ya que venía d'esguilar de mañana en Baíña, aportamos hasta'l seutor, preparándose pa dar un pegue Orlando, llueu de calecer deos nun 6b a la manzorga, que ya ficiera va dellos años (Era Fea). Pente medies, monté sofriendo pol calor, el primer llargu de Güelos Free (7a+) que ya probar en 2021 y al segundu pegue, cuando ya baxara'l calor na roca, pude llevámela ensin muncho sufrimientu.
Dos díes más de mañanéu pasé per ellí, ún d'ellos con Dani y Tolo tamién, yendo ya direutamente a lo que más me podría motivar, como son unes plaques llargues a la mandrecha'l seutor, les que realmente sí que me prestaron pola vida y eso que'l primer pegue, yera a cepillu y mediu matándose de lo pocu feches que tan estes víes. El resultáu, pues llevame al segundu pegue dos rutones 5 estrelles de 7a (Viento en Popa y la Senda del Oso)
La verdá ye que prestáronme muncho y quedé con ganes de prebar más, ya que queden otres 4 víes pente 7a+ y 7b, que toi naguando por cepillar y tastiar, ya que tienen munchísima calidá, anque claro, veo que la xente vien al desplome y chorreréu y queden nel escaezu plaques de 40 metros, rutes 5 estrelles dafechu y ye una pena, asina que si vuelvo, tengo claro en que voi meteme.
Ta la prósima...
No hay comentarios:
Publicar un comentario