6,7 de Setiembre de 2025
Puente del día d'Asturies, nel que nun sabíemos como escapar del posible mal tiempu por mor de calorazo y de la posible lluvia, asina que decidimos tirar hacia Riumiera y ver que pasaba. De vienres salimos, ensin idega d'escalar siquiera, asina que como diba con Kilina, que ya nun ta pa pateos nel monte, paramos na sablera de Amió en Pechón, onde tuvimos bañándonos con una temperatura perfeuta.
Dempués del bañín y la birrina nel chigre ya tiramos hacia Riumiera col atapecer, aportando al camping Lunada ya de nueche, onde garramos sitiu y siguimos chigreando hasta la hora de cenar, como non, con tal de nun remover hestories nes furgos de nueche, terminando por cenar nel camping, tando too bien rico como siempre.
Al día siguiente, con una calufa infame, nun podemos facer otra cosa que pasar la mañana como podemos, almorzando ensin hora, dando un bañín colos perros nel rigu, hasta que la solombra entra nes plaques de Sanroque y ya podemos xubir al seutor, onde toca bregar coles condiciones, faciendo un primer llargu de La Sonrisa Vertical (6b+) pa calecer y bramar un pocu col primer llargu de Ni bien ni Mal (7a).
El domingu fue l'últimu día que pudimos trepar, ya que de llunes viniéranos la lluvia, volviendo a les plaques y prebando quiciás una de les meyores víes qu'esguilé na mió vida, como ye la Vida es Soplo (7b), un auténtica rutón de 40 m de placa na primer metá y cantu increyible na segunda parte, que pringué nel pasín dos vegaes, asina que quedéme coles ganes de llevámela.
Con ganes de tornar per equí, si nos lo permite la meteo... a gusto nel valle del Miera.
--------------------------------------------------------------------------------






