lunes, 27 de agosto de 2018

Trail Altu Ayer (Ayer)

29 d'Abril de 2018

Track: Trail Altu Ayer Curtiu (Ayer)


Web del Trail: Trail Altu Ayer

Clasificaciones: Clasificaciones 2018  


Si m'alcuerdo bien, paezme que nun corriera denguna carrera nel conceyu d'Ayer y hai que dicir que ye'l conceyu perfeutu pa les carreres de monte, con amplies pistes de tramos correnderos y montes de dosmil metros con grandes desniveles, asína como tarrenes téunicos al traviés de senderos montunos.

Poro, teníemos que dir correr per Ayer y teníemos en mente'l retu del añu, col envís de tirar a Nembra a pola segunda maratón de monte na mió vida, pero mi estáu físicu con costantes problemes musculares dixéronme que meyor dedicábame a carreres curties.




Averándonos hacia les Foces del Pino

Asina qu'apuntéme a la curtia del Altu Ayer, col envís d'apretar tolo posible dende l'entamu. De primeres salí tranqui con Alberto, pero cuando entamó la xubida hacia les Foces del Pino, seguí tirando, ganando posiciones poquín a pocu, hasta entrar nel tramu más duru de la preba.

Y ye que como nun quier la cosa, tendremos de superar un desnivel perimportante hacia la base de la Pena Reonda, pel val.le Fondil. Conozo perbien la xubida, pero ye que los ritmos de carrera y d'una ruta sele de monte, nun tienen na que ver y si sumamos el calorón que facía, cosa que llevo permal, llegué sufriendo abondo a la cumera del percorríu de la carrera.


Tramu peles Foces del Pino


Dende equí, recupero rápido y na baxada hacia Palmián, véome fuerte, poro nin siquiera paro nel avituallamientu, garrando un tramu increyible de carrera crestiando tol Quentu Texíu, hasta descender hacia la viesca baxa del Val.le Caniel.la.

Llueu, namái que diba quedanos salir a caminos empedraos primeru per Cuevas y más tarde nas Campas, garraremos de nuevu les Foces del Pino pa facer en llama tola baxada per pista hacia'l Pino y Felechosa posteriormente.

Aportando a la parte alta del percorríu

En resume, carrera curtia, pero con una xubida durina y un tramu téunicu increyible,faciéndose quiciás un pocu pesáu repetir el mesmu tramu de les Foces, pero ye un mínimu detalle dientro d'una carrera preciosa, rápida y con unes vistes de primera.

A la fín, ficiéramos bona carrera, quedando'l 21 de la xeneral lo que danme a entender dos coses, siendo la primera que dáseme bien la carrera curtia, prestándome pola vida poder llevar ritmos altos durante tola carrera, forzando la maquinaria y segunda.... nun sé regular y acabo con problemes en carrera llarga, sobretou si nunca entrenamos jaja... ye lo qu'hai... acéptase y puntu.

Camudando'l Camín a fueu

No hay comentarios:

Publicar un comentario