17 de Xunetu de 2022
Finde de fola de calor terrible n'Asturies, sofriendo y esfrutando a la par, el sábadu en Parres, corriendo la xubida a la Mota Cetín, carrera que seamos sinceros nun te dexa pa munches mavariyes al día siguiente, pero bono, aprovechando que tábemos pel oriente, dormimos en Caravia y aprovechamos pa xubir el domingu hasta'l seutorín del Mirador d'El Fitu, anque fuera por poner un pocu los gatos y facer unes víuques tranquilamente.
Anna col sol amenazante tres de sí
El calor yera insoportable, pero a sabiendes qu'esti seutor tien sombra hasta la dos o tres, tuviemos tiempu a facer unes cuantes víes y de pasu esfrutar de les vistes de la costa oriental astur. Dicir que pesie a ser graos "cenciellos", prestónos escalar de nuevu en cuarcita, cosa que nun facíemos dende les visites a Panondres.
Anna más motivada que yo, fue montando les víes, d'esquierda a drecha, hasta un 6a+ nomáu el Repetidor mui guapu y yo col sol amenazando y colos pies, que nun soportaba poner los gatos una vía más, dexamos el restu les víes pa otra visita, ya que ye un sitín pa tar tranquilu, ya incluso quedar a dormir arriba nel ampliu aparcaderu.
Plaquina de cuarcita curiosa pa echar una mañana
Coles mesmes, escapamos pa la sablera con ganes de bañanos y dexando deberes pa otra visitina al menos y tamién con ganes de conocer otru seutor más que ta pola zona, con graos más apretones, asina que toca volver de xuru.
No hay comentarios:
Publicar un comentario