martes, 4 de agosto de 2020

Sena (L.luna)

1, 2 d'Agostu de 2020

Finde progamáu pa la esguilada, teniendo la idega de quedar pela fastera central asturiana, en mis queríes escueles morciniegues, pero'l sábadu llevantóse murniu, con ganes d'orpinar, lo cuál fízonos tener que dar la vuelta xubiendo a Otura.

Ensín más, tomamos un café nel Mineru, miramos la meteo y vemos que pa Llión llibra y que les temperatures tampoco son pa morrer. Eso debió pensar muncha más xente, porque nun fice más que ver actividá esti finde per Babia y L.luna.

Ya tuviera delles vegaes trepando en Rabanal pero enxamás averéme hasta'l pueblu d'al lláu, Sena, nel que tenemos una muria qu'abelluga tres seutores (Viecha, Canalizos y Mitológico). Viendo los croquis y los graos, pa tolos gustos, nun lo pensamos y aportamos Nus y yo, sobre les 4 y media la tarde, cuando dellos escaladores baxen ya un pelín turraos de la solana.

Esfrutando del calizu llionés nun día soleyeru


Tenemos tola tarde per delantre, asina que tomámoslo con calma y facemos campu base nuna peñona, onde va danos la sombra necesaria pa relaxar un pocu la tiesta. Aparte, tira dalgo d'airín, asína que ponémonos a trepar toles víes posibles del seutor Mitológico, faciendo un montón de quintos d'adherencia y dalgún sestucu nel que superar barrigues y techos.

Lo que más abunda ye la placa, cómoda pa lo que ye l'adherencia llionesa, pero tamién antes de marchar, paro a mirar les víes más dures del seutor, quedándome con ganes de probar un 7a que tenía mui bona pinta o lo que ye lo mesmu, la escuela paga la pena delles visites más.

Col día fechu, contentos por escapar d'Asturies pa pasar el día, tocaba echar una cerve y dir a cenar hasta Güergas de Babia, onde fuimos al Moriscal a cenar y a sobar nel so aparcaderu d'autocaravanes, lo cual ye mui d'agradecer como iniciativa privada.
Kima a la solombra cola calma

Magar d'una cena brutal y un almuerzu al día siguiente del mesmu palo, tornamos so los nuesos pasos hasta Sena onde xubimos a facer un par de víes más al Mitológico y viendo la concentración d'escaladores nel seutor y que la perrina nun taba a gustu, movímonos a la manzorga pa trepar en Canalizos.

La sensación, la mesma, pasando d'un seutor más d'entamu a un seutor de sestos, con bayura d'estilos, con pasos d'adherencia y pasos más físicos pa superar barrigues. La verdá ye que volvió a prestame la esguilada y otra vegada anduve mirando la parte dura del seutor, que ya pasaría a ser el de la Viecha, dándome bones sensaciones pa dir n'iviernu o en díes nubladetes, teniendo de xuru unes trepaes bien tranquiles y ye qu'a vegaes n'Asturies la concentración d'escaladores raspia la masificación.

Camudando'l Camín na escuela de Sena en L.luna


Sena (Seutores visitaos)
 
Croquis modificaos por mi de la escuela d'escalada de Sena de L.luna, por mor del El Maquis. Gracies y col so permisu.

---------------------------------------------------------------------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario