sábado, 1 de septiembre de 2018

Maraña (Valdeburón)

26 Mayu de 2018

Magar de la ruta de la mañana a la Peña Mora tornábemos hacia l'albergue de Maraña col envís de trepar esa tarde si'l tiempu nos dexaba. Llegamos a una hora prudente, pero con ñubes amenazantes, nun quisimos separanos muncho del aparcaderu de furgonetes.

Perguapes vistes dende l'aparcaderu de furgonetes

Una vegada que teníemos el papelín del pagu del aparcaderu, sacamos los trastos pa pasar la tarde entreteníos. Primeru, dimos una vueltina pente los bloques que tan al pié del area recreativa y aparcaderu, pudiendo ver dellos bloques pa guah.es y un pequeñu rocódromu con preses artificiales.


Paré cimeru de Maraña... munchu interés equí

Dende baxo, vese a les clares les posibilidaes del paré de la Hoguera y quedé cola pena de nun xubir a ver les víes, asina que tuviemos que conformanos con facer el fatu un pocu trepando bloques ensin cuerda, que nun pasaríen de 4 grau dengún.

Trepando cenciello pente los distintos bloques pa pasar el ratu

Aparte, ficimos dalguna vía curtia, casi bloque más bien diría yo, de la Peña la Hormiga, que siendo sinceros tien más bien pocu interés, a nun ser pa los neños que tean entamando, sobretou poles víes de III y IV grau, con chapes, pa que puedan prauticar cola supervisión d'un mayor dende riba la reunión.

Camudando'l Camín pente les peñes en Maraña 

Lo dicho, quedo con munchisimes ganes de facer otra visita más seria, ya qu'aparte del bon tratu cola xente del Albergue, el paré cimeru de Maraña, tien perbona pinta y un futuru tremendu como escuela de víes llargues verticales.

Maraña
 
Croquis modificaos por mi de la escuela d'escalada de Maraña, por mor  del Albergue de Maraña.
Gracies y col so permisu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario