miércoles, 19 de abril de 2023

Trail Cuevas de Soria (Almazán)

8 d'Abril de 2023

Track: Trail Cuevas de Soria


Web del Trail: Puro Oxigeno Soria   

Clasificaciones: Clasificaciones 2023

Como siempre, intento tar centráu en cuanto a les carreres pel monte, intento facer calendariu, intento separar les carreres en tiempu, mínimu quince díes ya intento nun engorilame de más. Pero, pesie a que llevaba un añu estupendu, terminando retos en Deva, con tres díes de carreres, la Maxi de Cangues d'Onís o les rápides y dures en Nava y Nembra, picáronme pa correr tamién nes vacaciones en Soria.

Tou diba bien, corriendo cada quinces díes, ensin entrenar, apretando dientru de les mis posibilidaes, ensin molesties y quedando dempués de cada carrera con un tastu especial, cola sensación de tar faciendo bien les coses, pero voi pal pueblu y poles mañanes como nun hai muncho que facer, pues salgo a correr un pocu ascendiendo dalgún montucu de la zona, como la Muela o el Castillo de Gormaz.

 
Tamién corremos en vacaciones en Cuevas de Soria

D'esti xeitu, anque malpenes fueran 5 y 7 km los que corrí el Xueves y el Vienres, al terminar el vienres ya noté qu'entá nun taba recuperáu de la Resistencia en Nembra, una carrera mui rápida y dura, con un nivel altísimu, na que llegara a meta tan cansáu casi como nel trail Villa de la Sidra Nava y eso que fuera 5 kilómetros menos.

Asina que tocáu del psoas, fuimos tola familia hasta Cuevas de Soria, onde facíase'l primer Trail Oxigeno Puro de Soria, con un percorríu de 16 km y 600 m de desnivel, amosando a les clares, lo rápida que diba ser la carrera, lo que quiciás nun me diba bien y muncho menos el calor que facía ya a les 11 la mañana cuando entamaba la carrera.

 
Imáxenes en plena carrera y Miguel comentándo-y la xugada a la entrevistadora

Al final, lo de siempre, 200 corredores, un nivel menor que n'Asturies y poca xente con ganes de salir alantre, asina que sin querer entames la carrera y veste nes 25 primeres posiciones, corriendo fuerte, nun tarrén cenciello y de grandes ritmos, hasta entamar el cortafueos hacia'l Alto de Inodejo, puntu más altu de la carrera, onde veo que les pates nun van y entamo a perder posiciones.

Algamamos el cumal, garramos agua y entamamos la baxada más o menos a metá de carrera, teniendo per delantre una llarguísima baxada, onde'l psoas y el piramidal ya nun me dexen correr fuerte, viendo como nun soi a caltener ritmu, faciéndoseme perpesada la rápida baxada y siguimos perdiendo posiciones, cuando debería baxar nestos tarrenes a fueu dafechu.

Una última xubidina hacia un castru y ermita penriba'l pueblu, dempués d'un tramu guapísimu de foz pel ríu Izana, dábame un pocu d'aliendu pa llevanos a la fín, hasta'l pueblu de Cuevas, entrando a la meta dempués d'un calvariu de carrera, onde nun pude esfrutar, nin correr tolo que me diba prestar, aportando na posición 42 y coxu dafechu, cola sensación de fastidiar tola temporada que tenía en mente.

No hay comentarios:

Publicar un comentario