martes, 7 de junio de 2022

Alevia (Valle Bah.u de Peñamellera)

5 de Xunu de 2022

Finde tranquilu pel Oriente nel que tuviéramos de llargu patéu costeru, que cuntaremos en breve y llueu de cenar y sobar perbien en Pimiangu, al día siguiente averámonos hasta Potes p'almorzar con calma y siguir camín primeru hasta Panes, pa facer tres kilómetros más hasta'l guapu pueblu d'Alevia. 

Aparcaremos al llau de la torre la ilesia, onde alcontramos un interesante aparcader al llau d'un area recreativa, onde podemos tar sobando ensin molestar a la xente. Otra cosa ye, que pague la pena, pasiar peles cais del pueblu, ya que les casones asturianes, la plaza con bolera y tol conxuntu fai del llugar un sitiu a conocer... la pena que nun tenga chigrín pa tar por allí tranquilamente.

Perguapu pueblín y vistes n'Alevia

Colos croquis que pasáranos dellos collacios, vamos cola intención de pasar un día tranqui d'esguilada, ensin apretar como xabalíes. Atopamos a una pareyina más nel aparcaderu y vamos compartir camín, sirviéndonos de guía ya qu'ellos ya tuviera otra vegada per Alevia.
 
Yo lo más cerquina que tuviera fuera na travesía oriental pel Cuera pero nun lo viera más que dende riba, tamién destaca la so torre de la ilesia penriba del seutor Catiusca en Sieh,u, pero entá nun lo conocía, asina que pasiaremos peles sos cais y saldremos na parte alta a la mandrecha pa salir per camín empedráu primeru y senderu dempués, siguiendo los fitos esistentes y viendo les plaques al fondu, más menos nun hai muncha perda.

Averamientu llarguín pero más menos llanu hasta les plaques d'Alevia

Aportaremos al pie de vía, alcontrándonos con xente astur conocío (Diego, Vero, Javi, Mari Luz) que taben plaqueando tranquilamente, enantes de dir a catar dalguna vía más dura notru seutor que tovía equipándose. Nós, a lo nueso, plaquear un ratin hasta que los deos de los pies nun puedan más, dempués de la ruta del día anterior.
 
Fadremos un par de 6as mui buenos nel planchón de la mandrecha, tastiando una caliza brutal de perbona calidá con dalgún carboncillo. La verdá que les dos vies son mui buenes y como nun tamos pa soportar los pies muncho más, buscamos dalgo más duro, ye dicir la vía más dura del seutor, un 6c+ con placa d'entamu y una parte más vertical pa salir a cadena.

Pié de vía dependiendo de la vía más o menos cómodu y calidá de caliza

Güei tocába-y a Anna dir montando, asína que dempués de facer sin problemes les dos anteriores, ya-y tocó bregar bien nesta vía, teniendo que descubrir preses y movimientos, ya que les víes tan cero esguilaes entá.

Al fín, al segundu pegue nun la pudo facer pesie a apretar enforma y pela mió parte, al primeru nun salió, ya que tien movimientos durinos y al segundu, sí la conseguí facer, ya que cambia sabiendo a lo que vas, aún así la vía nun ye que seya cenciella nin muncho menos... ye perreta cuanto menos.

En resume, quedamos con ganes de siguir probando... pero será pa otru día colos pies menos sensibles...

No hay comentarios:

Publicar un comentario