miércoles, 1 de septiembre de 2021

Vegacervera (Gordón)

1 d'Agostu de 2021

Finde llionés, faciendo la última visita a les foces de Vegacervera, onde aparte de víes d'alpina de gran calidá hai dellos seutores de deportiva. Paez mentira, que magar de tantos años esguilando per Asturies y Llión, nun m'averase enxamás hasta Vegacervera a trepar.

El casu ye qu'arrimámonos hasta ellí, ya ensin yemes del día anterior, xubiendo hasta'l seutor Belvedere, onde aparte d'alcontrar un montón de xente, metímonos a probar dalgo curtiu, ya qu'entá pegaba la solana como pa facer víes más llargues al sol.

Parés cimeros de Vegacervera onde asítiense los seutores

Cola motivación escosa a estes altures del finde, Anna metióse a montar Lolita Nights (6c), de bloque y dalgo sobada, que fice al flash non sin meter una bona apretada en dellos pasos. Más tarde, metíme nun 6b+ a la manzorga por probar daqué más y llevéme'l bofetón llionés, con un pasu de placa que nun lleí na bien y pringada.

Aún así, entá tenía otru pasu de techu más enriba, que pa 6b+, va ser que nun me paeció, pero bono, cada visita a Llión ye colar cola sensación de nun movese y de tener que retomar la esguilada de nuevu y facese a la peculiar caliza llionesa.

Camudando'l Camín dende Vegacervera

Vegacervera
Croquis de la escuela d'escalada de la escuela de Vegacervera, por mor de InfoEscalada Gracies y col so permisu.
 
 

-----------------------------------------------------------------------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario