Sétima Xuntanza Asturvasca (Eusko-Astur Biltzarra, esta vegada en tierres hermanes vasques, tomando como campu base, el remocicáu refuxu del Baskonia Mendi Taldea. Tenemos que dicir, antes de na, que tuvimos tan a gustu y prestónos tanto'l llugar, que pola nuesa parte, taríemos encantaos de tornar tolos años a Iondokorta.
Nós, como somos probetayos, tenemos qu'andar moviéndonos d'un llau a otru d'Asturies, non tanto a la gueta de nueves rutes que compartir, sinon d'un llugar afayaizu onde sintámonos a gustu y podemos xuntanos la mayor cantidá de xente posible.
Escudu del Baskonia Mendi Taldea
Darréu, camiento que n'Asturies sedrá imposible nin tan siquiera averáse al númberu de participantes d'esti añu y ye que la llamada a la nuesa visita nel Baskonia fué acoyida de bon gustu y pudimos poner cara a munchísima xente del grupu que tovía nun tuviéramos el placer de conocer.
Como non, tampoco faltaron na nuesa particular collación Bittor, Oscar, Mariano, Jose Antonio y Bea, que suelen ser xente avezao a estos alcuentros. Los demás, anque nun mos conocíen más que d'oídes tratáronmos como si nos conociesen de tola vida y eso ye mui d'agradecer, poro nun pudimos colar más contentos d'Euzkadi.
Cocina y habitaciones del refuxu de Iondokorta
Sábadu 23 d'Abril:
Axuntarémonos nel polideportivu de Basauri, magar de madrugar de más, ya que nun controlamos mui allá los tiempos del viaxe y tuviemos que parar a almorzar una primer vegada y como llegamos sobraos, pues almorzamos con caña incluida una segunda nel propiu polideportivu.
Pali pali, vamos alcontrándonos con xente conocío y con xente nuevo, hasta formar el grupín de vascos y asturianos que van dir de monte. De tarde, tendremos la suerte de conocer a munchísima xente más nel refuxu.
Conformáu el grupu, salimos en caravana hacia Atxarte, llugar pernomáu por allugase una escuela d'escalada con hestoria: Atxarte y una horripilante cantera que casi acaba con esti guapu llugar. Nós, dexaremos los coches y fadremos la siguiente ruta:
Atxarte (Bizkaia) - Alluitz
Dempués d'esfrutar d'una de les rutes más prestoses de los últimos tiempos, saldremos d'Atxarte hacia Durando, p'ascender el puertu d'Urkiola y dir a tomar un merecíu refrescu nel pueblu d'Otxandio, llugar de triste hestoria, con bombardeos al entamu la guerra civil que casi desanició tol pueblu.
Aparte de la hestoria, el pueblu tien un merecíu paséu, con muncha cai empedrao onde tomar dalgo nos chigres y tar a gustu. Esta vegada, tuvimos a bien tomar un pocu de txakolí, teniendo que colar d'Otxandio, más pola hora de la cena que poles ganes.
Momentos de folixa na cena y na post-cena
Colaremos d'Otxandio y fadremos un enguedeyáu camín hasta pillar la pista en Ipiñaburu que nos tien de depositar dempués de muncho xubir al refuxu del Baskonia Mendi Taldea en Iondokorta, onde pasamos al momentu d'abrazos y presentaciones.
Con ambiente increyible, diremos garrando sitiu nes habitaciones, duchándonos por turnos y pasando una agradable precena, compartiendo rises, culetes de sidra, cerveces... hasta qu'aportó la cena. Nun podemos más que dar les gracies pol menú que nos ufrecieron con un bacalao que saltábense les llárimes.
De la parte postcena, ya nun falamos, porque si amestamos el vinín de la cena, que taba bien rico, colos oruxos posteriores y hasta sidra escanciao a la lluz del frontal... ye cenciello imaxinar como fuimos la mayoría pa la cama.
Domingu 26 d'Abril:
Al día siguiente, llevantámonos con dalgo de resaca dalgunos y otros con muncha, pero como ganes de tornar al monte siempre tenemos, almorzaremos pa poner el cuerpu un pocu a tonu positiviu y ponemos les botes pa salir de monte dende'l propiu refuxu, faciendo la siguiente ruta:
Iondokorta (Bizkaia) - Lekanda
Dempués d'una rutina muncho más sele que la del día anterior, vamos llegar con un secañu perimportante tanto pol calorón que facía, como polos escesos de la nueche anterior. Asina que tocó rehidratase con calma y hasta echase un ratín una siestina enantes de xintar.
Semeya de grupu nel domingu pela mañana
La xinta y el montaxe, de primera otra vegada más, colos clásicos caparrones, que son unes fabes pintes a los qu'amiéstase-yos una especie de compangu, asína que la fartura y recuperar el cuerpu enforma yera dalgo cenciello.
Dempués de la nueche anterior, tol mundiu fue muncho más comedíu coles bébores espirituoses y poquín a pocu fuimos amatagando y dexándonos dir a una relaxada sobremesa, hasta que la hora convidábanos a recoyer y preparar la vuelta a la realidá.
Preparaos pa la xinta dempués de dar un bon paséu
Una realidá que diba llevanos a tener que conducir durante unes horines hacia la nuesa Asturies. Con un pocu de pena, ya que pasábemos otru día de xuru peles tierres hermanes vasques, vamos despidiéndonos ún a ún, con un esto hai que repetilo y nun ye que nos faiga falta decilo, porque ya van 7 años de xuntances y les que nos queden.
La próxima más... y n'Asturies.
Xente astur que vieno a disfrutar: Raúl, Richar, Zori, Alberto, Natalia, Carlos, Benjamín, Haritz y Berto.
Xente vasco que trabayó y tamién disfrutó: A la cocina Pedro y Edurne como xefes, cola aida d'Iñaki y Aitor y la collaboración de otro Iñaki y otra Edurne y los pinches de cocina: Mariano, Oscar y Konstan controlando
En la parte montañera del Alluitz Tito y Fernan, y de sofitu per Urkiolamendi Txutxi, Angel y Loli.
Al Lekanda ficiéronmos compaña Kike y Aurea, Juanan, Bittor, Jose Antonio, Bea y Txemi.
Y el restos del personal.
ResponderEliminarA la cocina Pedro y Edurne como jefes, ayudados por Iñaki y Aitor con la colaboración de otro Iñki y otra Edurne y los subalternos Mariano y Oscar, con Konstan de medio .
En la parte montañera del Alluitz Tito y Fernan, y de apoyo por Urkiolamendi Txutxi, Angel y Loli.
Al Lekanda nos acompañan Kike y Aure, Juanan, Bittor, y Txemi.