jueves, 21 de enero de 2016

Mergullu (Uviéu)

10 de Setiembre de 2015

Un vienres más, un día más que salimos a escape del trabayu pa dir a trepar en dalgún paré curiosu del centru d'Asturies, siempre aprovechando cualesquier resquiebra de bon tiempu y les hores de lluz que nos va dexando'l menguar de los díes.

Nesti casu, averámonos hasta un paré, una pequeña escuela na sienda verde que va dende'l Parque d'Iviernu hasta Fuso xustu enantes del túnel del Mergullu. Hasta ellí, alcontraremos la forma de llegar dende la rotonda d'El Caleyu hasta cerca del pueblu de Cellagú onde dexaremos el coche al llau d'una cementera.

Llueu baxamos per un caleyucu pasando al llau d'una casina con perros y aportamos per una ponte a la sienda verde, la cual tendremos que percorrer durante dalgo menos d'un kilómetru calculo, perpasando un túnel y al final d'este siguiremos una llarga recta hasta ver ya'l túnel de Mergullu y el preciosu paré a la so manzorga.

Paré al llau del túnel del Mergullu


Camiento que nun ye una escuela mui visitada anguaño, pero l'equipamientu caltiénse en perbon estáu, anque ta equipada a l'antigua y los alloñes son de meter mieu. Col grau que manexo esti branu, lo únicu que podía facer yera pegame col 6b+ (duru) nomáu como Mergullu.

Tres pegues fui a da-y y tengo que dicir que nel primeru casi quítenseme les ganes de volver, ya que pasé más mieu que vergoña, ya que nel pasu clave hai un distanciáu de coyones pente seguru y seguru, col xube-baxa típicu de tiro'l pasu o baxo o que mi madre faigo.

Al final, nun lo tiré y baxé volando un tramín y eso que destrepé un cachu jajaja. Pa cagase vivu, en fín ye lo qu'hai o vas bien de tiesta o meyor tira pa casa y últimamente, llevo un cestu por cabeza y asína nos va.

Ablucantes los desplomes... poques víes paecen mediu amañoses pa mín


Llueu, de descansar nun segundu pegue sí que llegué hasta la reunión, parando nel pasu de turnu y colocando una cinta llarguina, dexándomela preparada pa un pegue final gloriosu pero magar de sacar el pasu... llego petádisimu al siguiente y nun soi a encadenala.

Tanto tiempu colgáu nos pegues anteriores y un bon intentu en polea de Bertín qu'aportó a la reunión con un pelín d'aida mía, fizo gastase tol tiempu de que disponíemos nesta tarde casi serondiega, poro tuvimos que colar pa Xixón de vuelta colos bolsiellos vacíos.

Colos bolsiellos vacíos y con una sensación y una certeza... que mal se me dan les víes desplomaes y hai qu'entrenales pa saber movese... asína que tornaremos per Mergullu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario