lunes, 3 de febrero de 2020

Matienzo (Cantabria)

6,7 d'Avientu de 2019

Tamos de puente d'avientu y dempués de dos meses de lluvies intenses per Asturies, tan sólo queremos dir pa dalgún llugar onde poder trepar, asína que falando con xente, dícenmmos de visitar unos díes el valle de Matienzo.

Nun ta demasiáu lloñe, dos hores y media aprox y paez que podría cundir pa quitar esi picos escalador que teníemos dientro. P'allá que nos fuimos de Xueves tarde, col envís de durmir ya nel pueblu pal día siguiente trepar tolo que pudiéramos.

Guapu valle'l de Matienzo y perguapes parés

Error, magar de falar cola xente'l pueblu, dícenmos que pa que'l día tea de sol, tien qu'alborecer con borrín y qu'esti suel colar a mediudía más o menos. Nun hubo fallo, tuvimos dos díes de sol, pero hasta casi la 1 nun colaba la borrina dexándonos mui poques hores d'escalada al día.

Así que pente conocer seutores, lo moyao que taba too sacante dellos parés, pocu pudimos esfrutar de la escalada. Casi que finalmente trepamos lo que pudimos, faciendo malpanes unos pocos quintos nos seutores más cenciellos y esfrutando d'una plaquina con sestos onde sí que pudimos echar unes rises y trepar al solete a gustu.

Dellos parés que merecen otra visita cláramente

La verdá ye que quedo con ganes de dir trepar con más calma a esti valle, tanto víes fáciles como más apretones, ya que teníen una pinta brutal, pero les condiciones yeren les que yeren, pocu tiempu de lluz y muncho moyao fue la combinación qu'amosó que nun acertamos viniendo hasta Matienzo.

Eso sí, siempre hai que quedase con dalgo positivu y dicir que los paisanos de la zona, fueron peramables con nós y el dueñu del chigre de Matienzo, tratónos increyible, asina que solo por eso, pagará la pena volver a trepar en dalguna otra ocasión pa quitanos esa espinina de mala elección que nos quedó.

Camudando'l Camín en Matienzo

Matienzo

Croquis restolaos pela rede. Gracies y col so permisu.

----------------------------------------------------

1 comentario: