miércoles, 19 de junio de 2013

Campionatu de Dificultá en Xixón (2013)

15 de Xunu de 2013 

Bono, y dempués de tar esguilando en La Peñona pela mañana, tuviemos na plaza mayor de Xixón, viendo a los competidores del campionatu de Dificultaá de Xixón. La verdá ye que presta ver a estos pros, el nivelazu que tienen y l'ambiente qu'había na plaza nun podía ser meyor.

Caleciendo músculos los finalistes

Namái llegar, tuviemos viendo como calecíen músculos nel bulder desplomáu de detrás del pedazu de rocódromu que montó top30 pa la ocasión. Ellí, pudimos ver a la totalidá de los participantes, los cuales nun pueden ver la vía hasta unos minutos enantes d'entamar la compe.

Cesar Ciudad, Berta Martín y Helena Alemán

Aparte, de los escaladores del Estáu, taba tamién convidada por Top30 (empresa asturiana de montaxe de rocos) la nomada escaladara estadounidense Sasha Digiulian, la cual sorprendiónos, nun solo por esguilar la vía na final hasta'l top, sinon polo menudina que ye.

Ablucante top pa Sasha Digiulian

Con unes cerveces na man, entamó l'acción y tuviemos tola final, esfrutando de los participantes, los cuales apretaron tolo que pudieron pa facer top na vía, pero tan sólo Ramón Julián y Sasha Digiulian, foron a encadenar la vía.

Ramonet sobráu hacia'l top

Con tol fregáu finiquitáu, enantes d'escapános pa una sidrería a lo nueso, tuviemos la suerte de facenos una semeyina con Ramón Julián y charrar un pocu con él. Esto valióme pa ver que yera un rapaz atentu y mui agradable.

Teresa Troya y Marco Jubes

Pero tamién, como siempre, valióme pa dame cuenta, que nun somos a valorar lo que tenemos n'Asturies y tampoco somos a amosalo a la xente de fuera. Ye increyible que teniendo a dos de los meyores escaladores del mundiu, nun seyamos a retenelos y convidalos a quedase esguilando n'Asturies.

Paezme ablucante, que les entidaes asturianes nun se rasquen el bolsiellu, pa facer promoción de llugares tan espectaculares pa la escalada como Quirós y Teberga. Tanto'l gobiernu d'Asturies, como los Valles del Oso, tendríen que mirar meyor que faen p'atraer a la xente a Asturies.

Camudando'l Camín con Ramón Julián

Una forma guapa y deportiva, sería tener a estos profesionales de la escalada, faciendo víes n'Asturies, amosando'l potencial que tenemos y atrayendo a más escaladores a les nueses escueles. Con ello, la publicidá espoxiga por si mesma y les posibilidaes de sobreviviencia d'estos valles sedría mayor.

Nun me paez tan difícil, facer les coses mediu bien, ya que cuando en Catalunya, nun se soporta'l calor, bien podríen tar munchos de los escaladores que trepen peles parés d'esi país, esguilando nel nuesu con temperatures muncho más aselaes.

4 comentarios:

  1. caween to!, seguro que pase al lado tuyu y no te viiii!.

    ResponderEliminar
  2. Pues de xuru que sí, jeje. Porque tenemos dalguna foto casi nel mesmu sitiu.

    Casi nun trepen estos...

    ResponderEliminar
  3. Alguna vez estuve viendo esa prueba haz años en Avilés, es entretenida y expectacular.
    Mientras estabais en esa prueba, nosotros por Zamora a Peña Trevinca.
    Un saludo

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ya ví dalguna semeya por ahí. Paez ser qu'hai que colar d'Asturies pa facer montaña esti añu, jeje. A ver si vien d'una vegada'l branu, qu'esto ya repuna a tolo que da.

      Un abrazu

      Eliminar