Xineru y Febreru de 2025
Magar d'operar la cadera a primeros d'Avientu y pasar un mes bastante fastidiáu rehabilitando per Xixón, con munchu paseín y exercicios pa la patuca, en Xineru tornábemos a casa, onde pudimos continuar la rehabilitacíon más seria, con bici estática y eliptica, así como exercicios de fuercia, pudiendo recuperar bastante rápidu.
D'esti xeitu, a mediaos de Xineru, anímábame a caminar pel monte un par de díes, yendo hasta dellos seutores a tomar el sol, como la Carba la Robla na Peña Manteca y la Covarriella, onde pude siguir probando la estabilidá de la prótesis de cadera y la recuperación de la fuercia na pierna drecha.
A los pocos díes, diba atrevéme a probar a esguilar, col envís, de ver
si teníemos fuercia na pierna drecha y si dalguna posición molestábame.
Como non, ficímoslo en graos bien baxos, aprovechando pa conocer un
seutor nuevu na Peña Manteca como ye L'Utiru, equipáu per Mon y Villa,
nun curro increyible.
Los díes fueron pasando y L'Utiru, convirtióse nel mió llugar de xuegu
particula, pudiendo esguilar dellos díes colos collacios, xubiendo pali
pali el nivel de les víes, disfrutando muncho a vista toles víes hasta
quedame con L'Utiru (6b/+), una vía llarga y de cantu, que sedrá una
clásica del seutor.
Primeres visites a L'Utiru na fastera sur de Peña Manteca
La verdá ye que toles víes paeciéronme mui buenes, pel momentu y eso que voi asegurando los pasos pa nun volar, pasando un pocu de tensión estra, teniendo que colgar ún de los díes nun 6b+ (Vetas de Miel) ya que nun fui a alcontrar bien la posición del cuerpu nel pasu y dióme mieu volar.
Dempués de la revisión del trauma, coincidiendo xustu colos dos meses de la operación, confirmándome que taba too estupendo, volví a esguilar al día siguiente col compañeru Santos, metiéndonos a calecer en L'Utiru, montando dempués la vía de la mandecha Javi Mugarra (7a), que tenía per encadenar Santos, faciéndola sufriendo un pelín.
Magar d'entrugar si creía que llegaba bien a cadena, metíme p'allá a ver que pasaba, sufriendo un pocu na parte más desplomada, onde salí del pasu apretando presa a presa enforma. Llueu ya tocó salir a la placa y fuí soltándome, navegando de llau a llau de la vía, según me diba paeciendo, pudiendo encadenala al flash, nel segundu cumplemés de la cadera nueva.
L'últimu día de visita a L'Utiru, tocó tastiar víes ya más físiques na parte drecha, como ye la Luna, un 6c mui buenu, que fícelu al segundu, ya que pringué y volé un puquiñín, a mou de preba, nel pasu del desplome. Pa completar el día, pude facer poniendo cintes Vetas de Miel, que teníala pendiente, confirmando, que vamos avanzando rápidu y bien, de cara a tar recuperáu pa la primavera.
Mil gracies, Mon, Villa, Javier.... por sacar otru seutor en Morcín alantre, pal esfrute de tolos escaladores de la zona. A mí, personalmente ta salvándome la vida, pa nun tener que repetir víes y rodar enantes de volver a los proyeutos pendientes.
------------------------------------------------------------------