jueves, 14 de julio de 2022

Piedrasecha (L.luna)

 28, 29 de Xunu de 2022

Dempués de varios findes ocupaos nel monte, col viaxe pirenáicu y carreres pel monte, teníemos día y mediu pa movenos a escalar, pensando bien pa onde tirar y dímonos cuenta que nin Anna nin yo, conocíemos Piedrasecha, asina que cola maraviyosa compaña de Kíla, que llevaba unos tiempos malina, escapamos pa Llión y más en concretu pa la comarca de L.luna.

A la fín conocemos el pueblu de Piedrasecha y l'escobiu Los Calderones

Como siempre, nuna primer visita, tomámoslo con calma, pudiendo echar un vistazu, en qué seutores podríemos esguilar de tarde, asina qu'arrimámonos a la vera esquierda de la riega Los Calderones, esfrutando del guapu paséu pel escobiu hasta salir per un pindiu camín hacia los seutores Tsunami y Oráculo, non mui cómodos de pié de vía, pero al menos tan a la solombra de tarde.

Pie de vía percómodu nel seutor la Virgen

Ellí echamos la tarde, con un par de pegues a Lobos de una misma manada (6c), vía bien guapa, con desplomín d'entamu y placona al final, que como siempre en Llión, como ya dixe, tuvimos que dar un par de pegues pa llevánosla caún, quedándonos sin más tiempu, si queríemos alcontrar dalgún sitiu onde cenar.

Escobiu Los Calderonas que seutores a un llau y otru del rigu

Al día siguiente, llueu de dormir cómodamente a la entrada del pueblu, tiramos pela mañana hasta'l seutor Trincheras ya que yera'l que más tarde entraba'l sol. Aún así, fue mirar el seutor y ver que nun mos daba munchu xuegu por mor del desplome, asina que volvimos hacia'l seutor Virgen, onde aparte d'un pié de vía bien cómodu y guapu, les víes teníen una pinta brutal.

Seutores Tsunami y Oráculo y La Virgen

Nesti seutor, tuviemos la suerte de facer un 6a+ y 6b mui, mui buenos y probar un 6c superfísicu, que percuerre una cueva en desplome, pringando los dos nel segundu pegue saliendo ya a lo más cenciellu. La verdá ye que cuando venimos a Llión toca baxar el nivel, agachar les oreyes ya intentar esfrutar de la escalada hasta que vas faciéndote a la roca y al tipu d'esguilada.

Camudando'l Camín en Piedrasecha

Piedrasecha (Seutores visitaos)

Croquis de la escuela d'escalada de Piedrasecha, por mor del trabayu de La Garafa. Gracies y col so permisu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario