viernes, 15 de septiembre de 2017

Travesera Picos 2016 - 2017

Del 8 al 11 de Xunetu de 2017

Track: Travesera Picos 2016 - 2017 


Otru añu más, afrontábemos el final de la temporada 2016-2017 nel GM Xuan de la Borrina y como non, facíemoslo cola nuesa mítica Travesera per Picos. Tengo que dicir, que nun fue'l meyor añu de monte, sobretou na parte final de la temporada y la Travesera diba ser el remate final.

La verdá, ye que cuando les coses déxense un pocu al debalu, pues acaben por pasar coses así. La mió desmotivación nel monte, dexaron los preparativos de la Travesera pa demasiáu tarde y llueu por mor del lleno nun refuxu, tuve que camudar los planes.

Bayurosu grupu nel entamu de la Travesera en Poncebos

D'otra miente, la xente respondió positívamente al nuevu trazáu y apuntóse con ganes, teniendo hasta que reservar una habitación entera pal segundu día de pernocta. Pero como siempre, de lo albidrao al resultáu final hai un mundiu y nel monte, siempre hai que llevar más ases na manga que pa xugar al poker.

Perguapa semeya nel H.ou Los Cabrones

Tou entamaba con un bayurosu grupu de montañeros, animósos de patiar pel monte y cola grata sorpresa de la visita de Josean, Bea y Mariano, que vinieron con Fernan y Tito, a despedir a los valientes, almorzando toos xuntos n'Arenas.

Grupu reducíu pal restu de díes de la Travesera

Llueu, la primer estaya de la travesera convertiríase nun infiernu pa la mayoría de los integrantes, faciéndose perdura la canal escoyida pa xubir dende Poncebos hacia'l H.ou Los Cabrones. Esto fadría que de los trece que saliéramos de Poncebos, tan sólo llegáramos al refuxu de Cabrones, siete cansaos montañeros.

Reposando ya hidratando en Caín

Al día siguiente, a les baxes del día anterior, amestámos-y otres tres, ya confirmaes, más una más por llesión, asína que quedábemos tres miembros sólo pal resto la Travesera. Esí día, confirmábemos qu'esta Travesera diba ser símplemente eso, facer travesíes, porque nun llevábemos enerxía pa facer ascensiones aunque pillaren de camín.

Preparaos pa la tercer estaya bien cargaos d'agua en Caín

Dempués de descansar de luxo en Caín, magar d'un llargu descensu nel segundu día, atacábemos el tercer día, con munches ganes, al menos pola mió parte, de facer dalgo distinto a xubir y baxar canales, ya que necesitaba pal ánimu dalguna ascensión divertida.

En Vegarredonda con un camude de planes total

Pero como non, dempués de díes perbonos de meteo, tenía qu'entrar a participar tamién la nuesa querida borrina y torganos cualesquier opción d'intentar la ruta trazada y les ascensiones plantegaes. Aún más, esti día dibemos tener que camudar tolos planes y acabar en Vegarredonda envede d'en Vega d'Ariu, por mayor seguridá.

Cuartu día nel que tocaba calcetinada hasta Poncebos

Dar les gracies al refuxu de Vegarredonda, nel que pudimos durmir col refuxu enlleno xente y les disculpes al d'Ariu, pero nel monte les coses son así y cuando toca trazar otra ruta por condiciones desfavorables na meteo, hai que tener esperiencia y tranquilidá pa camudar los planes.

Nun día ablucante pasando per Ariu un día dempués de lo planeao

D'esta miente, el cuartu día, que debía ser más tranquilu va facenos trabayar n'otra llarga xornada de monte, pa travesar el cornión más caóticu y descender otra mítica canal pa comiéndonos tol Cares, acabar en Poncebos realmente cansaos.

Mentalmente desanimáu y cansáu de la temporada montañera, aporté a Poncebos, diciéndome internamente, que debía descansar tol branu del monte y dedicame totalmente a la escalada, pa intentar entamar con xeitu la siguiente temporada.

Un clásicu traveseru... tirar al contenedor los preseos montunos estrozaos

Sé, que los miós acompañantes nesta aventura en que convirtióse la Travesera, Silvia y Haritz, finaron con sensaciones dafechu distintes a les míes, ya que pa ellos yera la primer travesera que facíen íntegramente y eso marca.

Esti añu, nun sólo tengo que dar les gracies a los collacios que participaron, sinon pedí-yos perdón pola dureza del primer día y por esa canal innomable que supongo queréis escaecer pa siempres. A los qu'aguantaron conmigo los tres díes, Silvia y Haritz, da-yos mil gracies porque mi ánimu dempués de la criba del primer día nun yera'l meyor precísamente.

A los que tuvieron qu'abandonar por cansanciu, llesión o simplemente por trabayu, gracies y perdonái la soba y el percorríu pocu afayaizu (Tito, Fernan, Zori, Richar, Carlos, Natalia, Alberto, César, Raúl y Pangua).

Como siempre, vamos dexar unos datos a mou resumen y les correspondientes entraes del blog (que diré escribiendo lo más ceo posible):

Estaya 1: Poncebos (Cabrales) - H.ou Los Cabrones (Cabrales)

Duración: 10 h y 30 min
Llonxitú: 11,6 km
Ascensu: 2310 m
Descensu: 655 m



Estaya 2: H.ou Los Cabrones (Cabrales) - Caín (Valdión)

Duración: 8 h y 15 min
Llonxitú: 12,6 km
Ascensu: 730 m
Descensu: 2140 m

Estaya 3: Caín (Valdión) - Vegarredonda (Cangues d'Onís)

Duración: 7h y 50 min
Llonxitú: 12,5 km
Ascensu: 1895 m
Descensu: 895 m


Estaya 4: Vegarredonda (Cangues d'Onís) - Poncebos (Cabrales)

Duración:  9 h y 35 min
Llonxitú: 19,7 km
Ascensu: 1275 m
Descensu: 2400 m


Totales:
 
Duración: 36 h y 10 min
Llonxitú: 56,4 km
Ascensu: 6210 m
Descensu: 6090 m

No hay comentarios:

Publicar un comentario