martes, 21 de febrero de 2017

Recuevas (Palencia)

6 de Xineru de 2017

Con un tiempu fríu como casi nun m'alcuerdo, decidimos dir pasar el finde hasta Ezkarái. Ellí, tenemos agospiu por cuenta del collaciu Haritz, asina que día de reis, peros somos republicanos, día de fríu, pero esisten los plumes... tiramos p'alantre.

Pueblu de Gama... cola escuela homónima detrás y cola perguapa capiya

Como hai una tirada llarga hasta la Rioxa, ficimos una paradina en Palencia y más en concreto, en Gama, un pueblín, mui guapu hai que dicilo, cerquina de Aguilar de Campoó, onde faen les galletes y eses coses.

Caleyando hacia la foz col camín xeláu dafechu

Almorzaríemos con calma enantes en Reinosa, onde les cais taben dafechu xelaes y dempués ya tiramos hasta Gama. Esti pueblu, pequeñu pero con ciertu encantu y una capiya románica perinteresante, tien dos escueles d'escalada pegaes, Gama y Recuevas.

Hai llugares guapos pa esguilar y pasar el día y llueu ta esta foz

Nós, decidímonos por Recuevas y desficimos camín, un kilómetru hasta'l crucie onde sal la pista hacia la foz de Recuevas. El camín taba xeláu enforma, por mor de los -2 graos qu'habría a la solombra, menos mal qu'al solín tovía podía aguantase.

Toles orientaciones posibles... sol y solombra dependiendo la dómina del añu

Según vamos caleyando baxo los milenta seutores que tien esta escuela, vamos ablucando, ya que'l llugar ye guapísimu, tan sólo dar un paseín per esta foz ya paga la pena. Aún así, díbemos con ganes d'escalar un puquiñín, sin grandes pretensiones pero un puquiñín sí.

Zori y Richar dende riba... apretando un pocu

Al final, tiramos pal seutor Cuartos, onde efectivamente hai munchos cuartos, anque la roca como suel pasar nes foces formaes per ríos, ye un pocu pulída y pocu adherente y el grau ta pelín apretón, lo que nun quitó pa que toos esguilásemos hasta que la solombra nos alcanzó y nun había quien parara.

Y Richar dende baxo apretando munchísimu más jeje

Salimos a escape pa los parés d'enfrente onde sol tardaba menos en colar y ellí, nel seutor Sol de Invierno, tuvimos a gustu una horina más aproximáu, faciendo dos o tres víes más. La verdá ye que quedamos con munches ganes de pasar un día con más calma así qu'habrá que volver porque como mínimu el llugar ye precioso.

Recuevas
Croquis modificaos por mi de la escuela d'escalada de Recuevas, por mor de David Villegas y la Diputación de Palencia .Munches gracies pol trabayu y col so permisu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario