sábado, 3 de diciembre de 2016

Valdegüesa (Porma)

31 de Xunetu de 2016

Mal tiempu per Asturies y a puntu de colar de vacaciones pa Soria andábemos neses feches y como non, dalguien tuvo la brillante idega d'averanos hasta Llión a la gueta del sol, de calecer y de poder pasar el día trepando tranquilamente.

D'esti xeitu llevantámonos y tiramos pa Llión... vaya cares

Zori decidió qu'a Valdegüesa qu'había munches víes cencielles y p'allá nos fuimos y a primera vista ya te das cuenta qu'hai de too. Víes dures desplomaes, víes dures de placa, víes más llargues y bordillos que ye pa onde tiramos y más en concretu al seutor Pensamientos Impuros.

El paré ye pa cagase... Kíla piensa lo mesmu

Nun conocía la escuela y prestóme muncho, con un pié de vía cómodu y hasta podíase colar pa la solombra cuando nun se podía aguantar más. Como siempre, primer visitina y toca facer metros y metros, esguilando cuartos ensín matase nin media.

La escuela ye ablucante... y hasta tenemos un pelín de solombra

Aportamos Haritz, Kíla y yo los primeros y metémonos a trepar cola calma, pa llueu dir llegando dempués Zori y Richar que pónense a la par turnándonos les víes y poquín a pocu, cosiendo'l nuesu cachu de paré de cintes.

En esto llegó Diego, Pilar y Nel que nun mos viéramos cuantayá

Más tarde entá, apaeció per ellí, Diego, Pilar y Nel que facía munchos meses que nun mos veíemos y pillába-yos de pasu enantes de dir xintar cola familia, poro pasaron a saludar y de pasu facer unes viuques y que Nel xugara un pelín con Kíla y trepara otru ratín tamién... mui bien por ciertu.

Y pelín más tarde la familia Asturwaterman al completu cola cámara como non

Y como yera'l día de les sorpreses más tarde apaeció tamién Dani Asturwaterman cola familia, muyer, fiu y perru, jajaja... al completu total. Como ye vezu, sacó la cámara y les semeyes guapes que paez que faenmos meyores escaladores salieron de Nico, Vero o Dani... porque Jake pel momentu nun sabe d'ello... sinon tamién.

Trepando de lo más relaxáu del mundiu

Asina, entre rises, déxame esa vía, llimpia tu la otra y demás hestories, fueron pasando les hores y el sol fué a más, nun pudiendo aguantar más nes hores más centrales y despidiéndonos de la primer visita a Valdegüesa con unes 11 víes... eso sí... ensin pasar de V+... les coses seliquines.

Esfrutando d'un domingu cualquiera nun llugar cualquiera

Y como somos asína y nun damos puntada ensin filu, pues de les cerveces nel pueblu con Dani y familia pasamos a colar hasta l'húmedu en Llión... con dos tolanos bien puestos y hasta la nueche tuviemos a cañes y pinchos Kíla, Haritz, Zori, Richar y yo... menudu branu.

Camudando'l Camín per Llión

Valdegüesa (Seutores visitaos)

Croquis modificaos por mi de la escuela d'escalada de Peña Careses sacaos de la Páxina de Montaña Leonesa de Cristino Torío. Gracies y col so permisu.



----------------------------------------------------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario