sábado, 27 de octubre de 2018

Beberino (Gordón)

28 de Xunetu de 2018

Cuando coláramos pol colar en Geras, tuviéramos cola mayor de les calmes tomando'l vermú, nun de los chigres del pueblu, apalancaos na terraza'l chigre como si nun hubiera mañana, siendo ún d'esos momentos en que tas tan a gustu que nun quies que pase'l tiempu.

Aún así, decidimos meneanos hasta otra escuela, contando con buscar dalgo onde la solombra nos dexara intentar esguilar dalgo más. Nun teníemos mui claru, si Beberino sedría un opción bona pero al menos, conoceríemos otra escuela d'escalada más.



Merendando a la espera de que baxase'l sol

D'esta miente, salimos de Geras en direición la Pola Gordón, parando dellos kilómetros enantes nel crucie pal pueblu de Beberino. Dende ellí, pudimos ver la pirámide que ye la escuela d'escalada y pudimos comprobar como'l solo pegaba con fuercia tovía.

Coles mesmes y aprovechando que teníemos qu'esperar por Ana que diba xunise al grupu pal finde, buscando dalgo de sombra, sacamos les meses y merendamos cola calma demientres tomábemos una birra a la espera de poder trepar.

Ablucante paré'l de Beberino

Cuando sentimos que'l calor diba baxando, garramos los trastos y empobinámonos canal arriba hacia'l pie de vía de la muria de Beberino. Namái aportar al paré, daste cuenta que pel momentu, nun ta la muria tolo aprovechada que pudiera y que la roca supera en calidá a la de Geras con muncho.

Por mor, de lo tarde qu'entra la solombra nel paré, nun mos dió muncho tiempo a trepar, pero al menos probamos un par de viuques cencielles a la manzorga del diedru que separa'l paré en dos seutorinos.

Noah atenta a la xugada nel pie de vía

Paezme que yeren un cuartu y un quintu pa calecer yemes y dempués metíme nun 6b llargu preciosu, un pelín suciu, pero con gran calidá na roca. Una pena, que nun pudiésemos tar más tiempu esguilando, porque viendo los croquis y les plaques, esta escuela si paga la pena otra visitina, asína que tornaremos de xuru.

Beberino (Gordón)

Croquis modificaos por mi de la escuela de Geras, por mor de Los Cuatro Valles. Gracies y col so permisu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario