martes, 12 de julio de 2022

Gran Trail de los Picos d'Europa (Onís)

25 de Xunu de 2022

Track: GTPE (35 Km) (Onís)

Web del Trail: GTPE (Onís)

Clasificaciones: Clasificaciones 2022   

Había ganes d'esta carrerra nel conceyu escaecíu d'Onís y digo escaecíu, porque siempre ta a la solombra de los sos vecinos Cabrales y Cangues d'Onís. Pero ya tenía cierta certeza, de que la carrera tenía un nome mui grande pa lo que yera finalmente.

Díbemos correr en pareya, primer vegada pela mió parte, viendo que ye realmente difícil esta modalidá, porque caún tien una forma de correr y Silvia ye de dir tranquila nos entamos y apretar al final, siendo tolo contrariu pela mió parte, necesitando entrar en carrera con fuercia pa sentime dientro d'ella dende l'entamu anque toca sofrir al final.

Alberto y Carlos como siempre nel so nivel

Lloñe del resultáu, tuve un gran error escaeciendo los palos ya que dempués de les lluvies de tola selmana anterior, tuvimos munchísimu barru y na parte final de la carrera, tuve dellos problemes en forma de calambres, cuando fuera tola carrera bastante sobráu, esperando y tirando un pocu de Silvia.

El percorríu, anque la xente quéxese de que nun rasques Picos, si nun faes la ultra, dicir que ye una fastera que préstame enforma y ye que'l Casañu, ye un d'esos requexos dafechu necesarios de conocer, como ficimos va dellos años, nes rutes a la Cabeza Pandescura y el Cantón del Texéu.

Xubiendo pela pista de Demués hacia Camba

La ruta saldrá de Benia hacia Bobia y xubirá hasta Covascares, onde alcuéntrase la escuelina d'escalada pa baxar hacia la Molina y percorrer tol Casañu, puntu máxicu de la carrera, sinon fuera porque nin siquiera molestáronse en desbrozar curiosu toles sendes que traviesen la vera'l rigu Casañu.

Finamos el Casañu, recuperando un pocu posiciones y ritmu, comiéndonos el tramu más duro de carrera dende'l Casañu hasta'l colláu Regueru, onde ya tenemos la xubida final hasta Camba. Digo que díbemos recuperando posiciones pero tuviemos que parar a atender a un rapaz que sacóse un hombru nun resbarión.

Gus que se marcó un carrerón en dellos momentos de la carrera

Cuando aportaron los sanitarios, pudimos continuar, teniendo otra vegada qu'adelantar milenta puestos y forciando la máquina más de lo deseyáu, poro apaecieron los calambres, que pudimos más menos caltener y terminar la carrera con sensaciones agridulces, teniendo claro, que podíemos facelo muncho meyor, pero pa eso o dir en individual o hai que llegar a un acuerdo a la hora de dir por pareyes.

En cuanto a la meta, aportamos alcontrando un avituallamientu pelín triste y muncho más triste, tener que duchase nuna fonte del pueblu, porque diba tar a la mesma temperatura qu'un barracón d'obres en forma de duches, lo que diz a les clares que lo de Gran Trail de Picos d'Europa quéda-yos a los organizadores mui, pero que mui grande.

Camudando'l Camín pelos Picos d'Onís

No hay comentarios:

Publicar un comentario