viernes, 2 de julio de 2021

La Boyeriza (Gordón)

26 de Xunu de 2021

Finde nel que teníemos ganes d'escapar del mal tiempu astur, asina que miramos pa Llión y topámonos con poques probabilidaes de lluvia y unes temperatures moderaes pa lo que suel tar pela zona. Poro, decidimos ensin dubiar tirar pa la fastera de Gordón y más en concretu, pa les escueles más averaes a Geras.

Va unos años, ya tuviera nes escueles de Geras y Beberino, tastiando un pelín la so estraña caliza y escalada. La verdá ye que cuando vas a Llión hai que camudar el xeitu d'escalar y apretar, por facese a la escuela ya intentar esfrutar na medida de lo posible.

Cartelu d'información na foz de la Boyeriza
 
Echamos un vistazu a la guía y vemos una escuelina nueva, anque ya sintiera d'ella nesi mesmu finde y vemos que tien solombra a partir de la 1. D'esta miente, tomamos un almuerzu tardíu, mercamos dalgo nel super de la Pola y vamos hacia la Boyeriza con tola calma.
 
Aparcamos nel apartaderu de la carretera y topámonos con un cartelu, con tola info de les rutes de monte d'esta fastera y de la propia escuela. Facemos el curtiu anque guapu accesu y aportamos a la foz de la Boyeriza onde topamos con muries a dambos llaos del camín y del rigu.

Perguapu y curtiu accesu hasta la foz de la Boyeriza

Vemos la orientación y estráñanos lo que pon la guía, asina que dempués de falar con dos conocíos de la escalada asturiana, facemos un intentu de xubir hacia los seutores más altos a la mandrecha la foz según xubimos, pero la solana, fainos desistir y vamos hacia los seutores d'enfrente onde al menos tenemos solombra pa les perrines al pie de vía.

Un 6c+ cabrón enforma, que nun somos a encadenar nengunu de los dos en dos pegues, fainos pensar, qu'habrá que volver, pero sin sol, porque nun hai quien pare. Al menos, el rigu al llau presta, refrescamos un pocu y vamos hasta Geras al terracéu, dexando una visitina más seria pa otra vegada.

Topámonos col Puntu y Bertín fuxendo del mal tiempu astur

No hay comentarios:

Publicar un comentario