miércoles, 30 de septiembre de 2009

Xuntances al traviés de la rede

Paez mentira ya, pero llevo varios meses escribiendo equí y bastantes coses ya camudaron nesi camín que toos tenemos na vida.

Mi afición al deporte, a tou tipu de deporte, pero últimamente sobretoo a los deportes d'aventura y al aire llibre, siguen ehí, espoxigando día a día. Hai más ganes, más oportunidaes y más ilusión por dir de monte, esguilar o facer una ruta en bici.


Ruta del Puertu Tarna - Picu Remelendi - Xerra'l Mongayu

Dotramiente, tamién dexé la nocturnidá folixera y con ello l'alcohol, lo cual ye un tema pelín cansino pero que ta dando sus frutos, anque a dellos collacios cueste-yos aceptalo. Pero sinceramente, dende que lo dexé toi encantáu, soi más feliz y toes eses coses. Solo qu'agora echo en falta muncho, munchísimo, aquella pérdida que me fizo camudar ese xeitu de vivir.

Joer, como echo de menos, poder moveme al mio antoxu. En fin, habrá qu'aguantase y siguir na espera pol carné.


Ruta de Tuíza Riba - Picos del Fontán

Pero aparte dello, esto d'escribir memories y contar hestories varies, tien aparte de desfogase, dalgo que nun diba esperar d'un blog, y ye conocer xente, y poder convertila en collacios. Y por qué digo esto, pues porque a pesar de llevar muncho esto d'interné en furrule, y ser informáticu, nunca fui de los que dedicábase a conocer xente por interné, y menos a quedar con dalguien pa conocese personalmente.


Ruta de Puirtu Braña - Peña'l Vientu

Esisten mil páxines de contactos, messenger, agora'l facebook o tuenti, o su puta madre, pero les coses son siempre meyor si nun se fuercien y amás nun s'esperen. Tan fácil fue como escribir una entrada montañera al blog, y que dalguien d'esta nación que ye interné, llea lo qu'escribiste pa dir a esi monte, y de pasu interésase pola to vida al traviés de la rede.

Esto foi lo que pasó con Jose Fernando de Basauri (Bizkaia), a partir de que contautó conmigo, foi ya un collaciu más, pero lo meyor ye conocese en persona, dir de monte xuntos y como si nos conociésemos de tola vida, tanto colos sos collacios como colos míos.


Los culpables de la xuntanza astur-vasca


Berto y Fernando nos picos del Fontán


Peña'l Vientu

Poco más hai que cuntar, namái da-yos les gracies a Fernando y a los sos collacios Tito, Paco, Jose Antonio y Beatriz, que vinieron pasar les sos vacaciones a Asturies y aprovechamos pa facer rutes de monte xuntos, pudiendo compartir mui bonos momentos que de xuru repetiranse nel futuru.

Un abrazu pa toos ellos y queden estes semeyes pa renembrar estes xuntances montañeres.



Xinta nel hotel del Puertu Tarna


Bones rises nos echamos y una bona fabada tamién


Vémonos pelos montes

1 comentario:

  1. Oye tío casi me haces llorar¡¡¡. Espero que sigas por ese camino y que pronto pueda volver a disfrutarlo contigo.
    Por ahí nos veremos.
    Un fuerte abrazo.

    ResponderEliminar