jueves, 2 de julio de 2009

Vía Verde La Camocha - Senda Fluvial del Piles (Xixón)

29 Xunu de 2009 

 Track: Vía verde La Camocha - Senda Fluvial del Piles (Xixón) (35 km ida y vuelta)

 
uta simplemente pa rodar un pelín cola bici, y de paso conocer los barrios xixoneses qu'inda nun estrozó la señora alcaldesa, o al menos parte d'ellos. Yo particularmente salgo del "carril bici" que pasa por Carlos Marx, na llende ente la fastera central de Xixón y el barriu del Polígono, anque lo que verdaderamente importa ye algamar l'entamu de la Vía Verde de La Camocha. Pa ello siguiremos por esti carril bici xubiendo a la manzorga por la Avd Portugal, hasta que tócanos cruciar la cai del Borbón (que se lo coma un tiburón, jeje) penriba'l puente p'a posteriori doblar depués del polideportivu de Pumarín a la mandrecha. Per esti camín siguiremos hasta alcontrar un túnel que crucia la Y, y así siguiremos hasta alcontrar una pista de tierra, con un pivote de madera o lo que queda d'él. Per ella llegaremos a un campu de fútbol que bordiaremos por abaxu alcontrando a la fin l'entamu de la Vía verde, antiguu ferrocarril que mos lleva hasta la mina la Camocha, que sigún dicía un cantar llega hasta la mar, eso nun lo se inda, jeje. Esta vía faínos atravesar siempre en continuu ascensu la zona industrial de Roces y Porceyo, los barrios de Mareo, La Pedrera y Llorio y a la fin Güerces y si siguimos al final de la vía onde hai un merenderu de descansu taríamos en La Camocha, vien visible pol pozu mineru qu'hai nella.
 
 
Vía verde La Camocha (www.gijon.info)
 
Xustu enantes de finar la vía, sal un camín de tierra recién fechu con un cartelín que pon Camín del Arroyu Llantones, pol que siguiremos el nuesu paséu, agora casi too en baxada. Na ida, nun mos desviaremos en nengún de los cruces qu'hai hacia otros caminos, poro siguiremos rectu pasando del camín del arroyu Llantones al camín del Molín, que toma nome del nomáu Molín de Payares, pa finalmente garrar el camín del Piles, que nos llevará p'embaxu de los viadutos de la ronda hasta llegar al guapu parque remozáu del Piles en Viesques. 
 
Indicador hacia'l camín del arroyu Llantones (http://sendafluvialgijon.blogspot.com/)
 
Nesti parque daremos una vueltina hasta'l final delli, y namás llegar a la carretera de Viesques daremos la vuelta garrando un camín que va penriba del ríu o al revés, si vinimos pola parte alta. La vuelta ye esáutamente igual pero cuando lleguemos al cruce del camín de L'Aliseda Pantanosa lu garrarremos pa dar una vueltina pol so circuitu zarráu viendo la charca qu'hai nel mediu del circuitu.
Indicador del camín circular de L'Aliseda Pantanosa (http://sendafluvialgijon.blogspot.com/
 
Llueu tornamos al mesmu cruce dempués de dar la vueltina y siguiremos siempre n'ascensu hasta llegar al camín de los Güertos d'Ociu, el cúal podemos tomar pa echar un güeyu a los güertos que la casa conceyu pusu a disponibilidá de los ciudadanos na parroquia de Llorio. Sinon siguiremos pel camín cimeru pa facer bon tastiu d'un repechu empináu que mos devuelve a la Vía Verde de la Camocha, pola que ya en baxada contínua tornaremos a la ciudá de Xixón. Ye un rutina pa facer con xeitu de rodar un ratín sin prieses, ya qu'a una media de 20 km la hora, en menos de dos hores faise ensín problemes, ida y vuelta. Amás ye una ruta del colesterol que-y llamo, ya que ta perllena de xente caleyando, poro hai que llevar una velocidá axustada pa nun da-yos nengún sustu a naide nin llevalo porque se te crucie daquién.

No hay comentarios:

Publicar un comentario