martes, 7 de julio de 2009

Vuelta al Conceyu de Xixón (Xixón)

4 Xunetu de 2009  

Track: XVI Vuelta al Conceyu de Xixón (74 km aprox.)

 
Ya tenía yo conocimientu d'esta prueba xixonesa organizada por la peña BTT Pelayo que facía esti añu su cumpleaños númberu XVI cola collaboración de la casa conceyu xixonesa. Asína que nos dispusimos a participar con un bon ánimu, pero torciósenos el tema, ya que taben toles places reservaes y nun pudimos tomar parte nel eventu. Pero como nos apetecía igualmente facer la ruta, pues como siempre me descargué'l track de la vuelta al conceyu xixonés y dempués de contautar cola peña organizadora y que nos retrucaren que nun podíemos dir a la mesma vegada por temes del seguro de la prueba, pues decidímonos a salir un par d'hores más tarde qu'ellos.

Mapa de la 16 BTT

Mapa de la XVI Vuelta al Conceyu de Xixón (semeya de la organización)
 
Como resumen inicial dicir, que la ruta taba bien marcada en tou momentu, y tenía completamente de too, baxaes téuniques, otres más rápides por pistes de tierra y asfaltu, xubides dures, pasos téunicos, ... ye dicir yera una ruta bien completa pa tolos tastios, eso si, y hai que dicilo al altu la lleva, hai que tar mui bien preparáu pa completala, asína que s'abstenga de facelo los que nun tean mui muncho d'andar en bici. Yo pueu considerame un deportista completu y toi en bona forma, a lo mesmu que los mios compañeros y dicir que sofrimos lo indecible col terrén quebrapates, pol que se foi, e inclusu tuvimos qu'arrodiar la cabera dificultá porque nun teníemos fuercies p'afrontala. Eso sí, llegamos a casa camentando que lo dimos too y felices por algamar facela entera a pesar del esfuerzu y los malos momentos. 
Perfil de la 15 BTT
Perfil de la XVI Vuelta al Conceyu de Xixón (semeya de la organización)
 
Nuestra ruta partío a les 11 de la mañana del parking d'enfrente l'hotel Silken a la entrada de Xixón y a traviés de varies cais xixoneses empobinámonos pola playa San Llorenzu hacia la Providencia y más tarde al altu de Somió onde tomamos una baxada bien téunica que nos dexaría na senda del arroyu La Ñora, la cual facemos entera travesando barru, charcos y riegues hasta tornar a xubir al campu golf de la Llorea, onde xintamos dalgo. 

 
Un par de semeyes borroses del arroyu La Ñora

 
Esti paisanu cruciando l'arroyu La Ñora

Dempués de cruciar la carretera tócanos xubir en direición al monte Deva na primer dificultá seria d'ascensión, pa baxar posteriormente con cierta dificultá pero corta en L'Arquera, siguiendo dempués pol Cordal de Valdornón, con dalguna xubida hacia Caldones y más baxaes tanto teúniques como rápides, dalguna demasiáu que casi fae que Diego s'estampe contra una muria, jeje, hasta algamar Vega de Riba onde tuve que mercar piles ya que'l llistu de mi nun cargó como debiera les piles pal gps, eso sí, menues piles alcalines que me vendieron, jeje. 
 

Final de la baxada de L'Arquera
(Diego con más problemes por culpa'l frenu delanteru inesistente)

 
Andando foi como dimos cola parroquia de Caldones, la cuesta superónos ampliamente a Diego y a mi, Jose como non p'arriba ensín problemes

Dempués de xintar dalgo y mercar más líquido ya que taba ya faciéndose durina la ruta, nos empobinamos hacia La Camocha pa facer l'ascensión al Picu'l Sol. Pa ello fuimos arrodiando'l picu pola so mandrecha y xubimos a vegaes por sendes imposibles de xubir, ya sea pol desnivel o pola cantidá de vexetación qu'habia, otres por pistes más afayadices y na parte final en pista d'hormigón, eso sí, siempre con una dureza importante.

 
  Jose, esperándonos a que llegásemos medio frayaos al Picu'l Sol
 
Al fin, nos tiramos a morirnos un ratín nel picu xintando'l bocata y tolo que pillamos, porque tanto Diego como yo, nun teníemos una migaya de fuercia siquiera. Cola metá del recorríu fechu, supusimos que ya pasáramos lo pior, pero como diz un collaciu montañeru, lo pior ye lo que queda por facer, y así asocedió. Dempués d'una pequeña baxadina tuvimos que tornar a facer un esfuerzu importante p'arrodiar el Picu Samartín y dempués baxar por varies pistes a la carretera que va al altu la Madera, onde camentamos seriamente, baxar en direición de casa, pero al final l'echamos güevos y siguimos p'alante, hasta llegar al pueblu sierense de Santiso, onde tuvimos otra guapa baxada per una viesca con cierta dificultá baxando'l nível d'altor de forma preocupante, ya que tolo que xube baxa. Y como non, asina foi, y a partir d'equí hasta l'embalse de San Andrés de los Tacones, tuvimos un infiernu en forma de xube baxa pola parroquia de L'Abadía Cenero, con otra camentable retirada al atravesar la autovía AS-II en Veranes, onde sabíamos que tábemos cerquina de la ciudá. Aún así, siguimos adelantre hasta llegar coles fuercies mui minaes al embalse. 
 
 
 Les cares lo dicían too, Diego, Jose y Berto fuimos los valientes
 
Dempués de les semeyes correspondientes nel embalse nos introducimos na parroquia de San Andrés onde xusto dempués de cruciar les víes enantes de llegar al pueblu de La Melendrera, el nuesu collaciu Diego dixo basta, si daba una pedalada más caíasenos de la bici. Como diría Perico n'estos casos llegó'l tio del mazo y sacudió-y pero en tolo alto, jeje. 
 
 
Diego intentando descansar del paxarón que-y dio y como queden les pates dempués d'hores de bici
 
Dempués de da-y a Diego tola comida que nos quedaba, garramos puxu pa la cabera dificultá del día, que xústamente teníemos delantre nuesa, la xubida al monte Aréo. Dempués de xubir hasta la Melendrera y baxar hacia la mandrecha arrodiando'l monte, vimos la pista pela qu'ascendíase y decidimos que nun podía ser, que nun lo díbemos a dar y pa finar xubiendo andando, escoyimos la oción de rodíar el monte yendo pola carretera parándonos en Montiana na parroquia de Fresno y desbalixando una máquina espendedora con tol chocolate qu'habia. Ya nun tábemos pa munches hosties y l'humor venía y se diba por momentos. Pa finar decidimos tornar al track orixinal garrando la carretera de Puao paralela a Arcelor y na rotonda de Veriña facer l'esfuerzu d'averanos al Empalme onde garramos ya la carretera que nos llevaría paralelos a la central Térmica y a la guarrería de la ría d'Aboñu. 
 
 
Sabíamos que'l final taba cerca y tábemos con meyor humor
 
Namái, quedábamos cruciar el túnel d'Aboñu y paseanos pol Musel hasta'l llavaderu de coches de L'Arbeyal onde dexamos les bicis en condiciones óptimes pa nun volver a garrala na puta vida, jeje. Dempués de la llimpieza de bicis simplemente nos quedó dar pedales pol carril bici de Cuatrocaminos hasta Moreda y d'ehí a traviés de la ponte naranxa al carril bici de la Avd. Portugal pa llegar a la fin a casa. Yeren 9 hores enriba una bici, la ruta más llarga que facía y delles dificultaes abegoses nun terrén abondo duro. Poro convirtióse al final en dalgo más d'arguyu y mental que físicu pa llograr arribar a casa. Como diximos al final, l'añu que vien costaranos muncho menos de xuru, pero esti... pa su puta madre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario