martes, 13 de enero de 2009

Rutes de montaña y senderismu

Esta entrada vien a ser simplemente un pequeñu entamu a lo que va ocupar gran parte del blog, ya que quiciás la mayor de les mios aficiones agora mesmu seya la montaña. Hai que dicir, que nun ye una afición que garrase fae munchos años, y de xuru que cuando afondó de gran manera en mi, foi de dos años p'acá. 

Que dicir, d'Asturies y de la so montaña. Ye too, si una persona creese mui asturianu, y nunca tuvo de monte, ye que nun conoz Asturies nin la ama y respeta de verdá. Como diz un collaciu miu, equí nos altores d'Asturies, acolumbrando dellos paixases, dende la mar, hasta los montes que llinden col país vecín de Llión, ye onde ñaz el nacionalismu asturianu. 

Equí, ye onde te pares a pensar, porque inda nun colé d'Asturies, a pesar de la crisis continua, que nos fae padecer el gobiernu asturianu, de los baxones morales que supón ver como s'estroza gran parte de la cultura, llingua y paixases astures, de los contratos basura, dempués d'años d'estudiu y preparación y d'un montón de coses más. 

Esto ye, nun colé d'Asturies, porque ye too pa mi, ye tolo que soi, ye tolo que quiero ser, y ye onde siempre querré finar mis díes. Solo n'Asturies, pues xubir de monte pola mañana a más de mil metros d'altor y dempués de xintar un bocata na cume del monte, baxar a date un bañín a les playes asturianes. 

Namái, dicir, que n'esta seición podréis alcontrar per onde voi de monte, que rutes faigo, que llugares me prestaron enforma, y les pequeñes hestories de conocer Asturies finde tras finde.

2 comentarios:

  1. ¡Prestóme too lo que dixiste, compañeru!
    Un saludu fuerte, d'esti otru andariegu, que nomen Viti "Pisapraos"
    picasaweb.google.es/victormanuelbravoviti

    ResponderEliminar
  2. Gracies Viti, mui guapes les rutes y les semeyes. Puxa los Pisapraos, jeje.

    ResponderEliminar