viernes, 23 de enero de 2009

Deporte total

Ún de los deportes que más me llamó l'atención fue la escalada. Nun ye que de pequeñu anduviese tol día esguilando pelos árboles nin nada asemeyáu, pero dempués d'unos años yendo al ximnasiu y viendo que tampoco ye que sea mui deportivu'l tema del gym, no que se refier a un deporte más aeróbicu envede tan anaeróbicu como ye llevantar peses. 

Pero del ximnasiu ya falaré notru momentu. L'añu pasáu, como ún d'esos intentos de camudar la forma de vivir, y que la verdá, como siempre fice más o menos, lo qu'apetecióme nel momentu, (tocar la gaita, mercame un impreza, ... otres hestories pa cuntar, jeje), pues decidime y viendo que tenía dos hores paraes pa xintar nel curro, y que dalgunos collacios del trabayu, diben a la piscina y dixéronme qu'habia rocódromo decidí prebar a ver que tal se me daba. 

Como non, fice un paséu pel Decathlon (tienda qu'atráeme enforma, nun soi a salir d'ella ensín mercar nada), y merqué unos gatos (los más baratos qu'había) y una bolsa pal magnesiu. Así d'entamu paez un deporte baratín, pal rocódromo al que voi, ya que nun ye n'altor, poro colos gatos, y magnesia, más ropa normal, tipu camiseta vieya y pantalón de deporte, amañaste de sobra. 

Llueu ya tocó mercar unos gatos meyores, que los primeros yeren una mierda fina, nun agarraben ni resfriaos. Pues entamé a dir, y bono, los primeros díes, petes a les 5 minutos, pero ye mui adictivu, vas garrando fuerza, flexibilidá y equilibriu. Lo dicho, ye'l deporte total, mui completu, mui esplosivu, y hai que tar pa prauticalu finu, finu. Xusto lo qu'andaba guetando ya que'l gym entamaba a aburrime porque siempre yera lo mesmu al final.

Ye más aún, agora el gym sírveme pa entrenar meyor pa esguilar, colo que faigo entrenos específicos pa la escalada, lo cual, apórtame muncho más, y faime dir al gym con muncha más dedicación, ya que me lo tomo too, como un entreno, los de mediudía esguilando y los de la tarde, específicos de peses y carrera. Espero poner, entraes, con dellos sitios a los que vaya esguilar, y comentar dalgo d'esti deporte, qu'anque llevo mui pocu tiempu n'el, ye lo que más me presta anguaño.

No hay comentarios:

Publicar un comentario