miércoles, 21 de diciembre de 2022

VillaCabra Trail (Villaviciosa)

18 d'Avientu de 2022

Track: Trail Villaviciosa (Villaviciosa) - Santolaya (Cabranes)


Web del Trail: Trail VillaCabra

Clasificaciones: Clasificaciones 2022 

Por cuartu añu, tornamos una vegada más hasta Villaviciosa, pa finalizar l'añu correnderu nel Villacabra Trail y cómo? Pues corriendo munchísimu, más de lo que somos a esfrutar los montañeros jeje. Esta vegada, Cesar Pina y el grupu Llamaello, prepararon una carrera con salida y llegada dende la Villa, con tres xubidas, dos al picu Solares y otra la clásica Peña Cabrera, ensin baxar nesta ocasión hasta la capital de Cabranes, Santolaya.

Los molinos del Profundu lo más guapu de la carrera

Entamamos la carrera permal, escaecíendoseme'l dorsal a falta de 5 minutos del pistoletazu teniendo que volver a la furgo a la carrera, saliendo con él na mano y faciendo'l primer kilómetru caminando, colocándomelo con imperdibles, hasta qu'en Montotu, despídome de Silvia y la cola de carrera y arranco a correr adelantando xente, con demasiada priesa qu'a la llarga ficiérame dir agobiáu tola carrera.

Dacuando barrizal y dacuando un pelín de pista formigonada

Na primer xubida al picu Solares, voi garrando ritmu y baxo a fueu con varios corredores hacia Llugás, onde alcuéntrome con Alberto qu'abandona por mor d'un xemelu mancáu. Equí arrancaremos la xubida hacia Peña Cabrera, onde nun m'alcuentru bien del estómagu y nun soi a hidratame curiosu, sofriendo un pelín tola baxada y tol maraviyosu tramu de los Molinos del Profundu.

Tramu final de carrera aportando a la Villa

D'esti xeitu nel pasu por Coru, tengo claro que toca caltener ritmu sele y terminar la carrera lo meyor posible, atopando un compañeru col que vamos alternando posiciones, según seya baxada o xubida, onde tira unu o el otru, sofriendo y faciéndoseme llarguísima la xubida de nuevu a Solares y tol crestéu hasta la baxada final, onde entramos a la Villa, con 3 hores clavaes de carrera.

Paez mentira, que mires los tiempos que ficisti en carrera, siendo abondo positivos y que les sensaciones personales seyan tan males, pero les carreres pel monte son así, hai díes nes que vas flotando en sensaciones pero nun apretes lo suficiente y otres nes que sin darte cuenta vas rápidu pero nun sientes que vayas fluyendo precísamente.

----------------------------------------------------------------------------

16 d'Avientu de 2019

Track: Trail Villaviciosa (Villaviciosa) - Santolaya (Cabranes)


Web del Trail: Trail Villaviciosa - Santolaya

Clasificaciones: Clasificaciones 2019  


Arrancada la temporada col debú en Tierras Pésicas y cola decisión de participara nuna carrera al mes, vuelvo dempués d'un par d'años al VillaCabra Trail, que como siempre trespasa los conceyos de Villaviciosa y Cabranes xuniendo les dos capitales de conceyu.

Salimos caleciendo patuques de Santolaya

Esti añu, la carrera diba al revés, saliendo de Santolaya y arribando a la Villa, onde tamién como tolos años, teníemos la mítica fabadona pa tolos participantes. Como siempre, de diez la organización y como tolos años, de díez el nivel de barru de la prueba, increyible totalmente.... una llocura.

El barru y los tramos rápidos un clásicu nesta carrera

Siempre hai barru enforma nesta prueba, pero dos meses siguíos lloviendo, ponía les condiciones de la carrera bien dures, ya que sigue siendo una carrera rápida, con pocu desnivel y dir a altos ritmos per llamargues y caleyos dafechu tomaos d'agua y barru, ficiéronla perdura.

Munchísimu barru nos caberos kilómetros


Esti añu, competía nel trail cortu, el cual prestóme, quitando muncha carbonilla y pudiendo dir al máximu durante munchos tramos de la carrera, anque fáltenme más carreres y un pocu más de físicu, anque pa ser la segunda carrera en dos años, un puestu 44 (23 de mi categoría) de 194 participantes, déxame nel llugar nel que debo moveme en tol añu colos entrenos inesistentes que faigo jajaja.

La próxima más y meyor...

------------------------------------------------------------------


18 d'Avientu de 2017

Track: Trail Villaviciosa (Villaviciosa) - Santolaya (Cabranes)


Web del Trail: Trail Villaviciosa - Santolaya

Clasificaciones: Clasificaciones 2017  


Un añu más, vuelvo a tierres sidreres pa correr nel trail que xune les capitales de la Villa y Santolaya. Esti añu, con camudu nel percorríu, ganábense unos quinientos metros de desnivel más y un par de kilometrinos en distancia, anque eso nun fué lo más importante de cara a los tiempos col añu pasáu... sinon les cantidaes ensin xacíu de barru nel trayeutu.

Venga... que ya daba igual too

A tou esto, nun ye que ficiera d'aida tener que correr con unos playeros que quéndeme pequeños y con paécenme unes madreñes dafechu. Aún asína, nun lo ficimos mal del tou y anque apretamos de más na nueva xubida pa caltener ritmos pudimos durante tola carrera aguntar la posición ya incluso ganar dalguna al fina.

A la idega de la organización, de quitanos dellos kilómetros d'asfaltu lo cual ye mui d'agradecer, l'ascensión inicial ye mui correndera y resta fuercies pal restu del percorríu, lo cual fai ganar enteros montañéramente falando.

Esfrutando del barrizal a sacu


Llueu tocaba metese na baxada hasta los molinos del Profundu, onde metíeste nel infiernu del barru, con patinaes continues, pero con una pasada de niveles d'agua nel calce del ríu, pudiendo esfrutar de vadeos con agua hasta les rodiyes y tabayones pequeños, medianos y nel caberu molín... ablucantes.

Darréu, tocaba l'ascensión hacia Peña Cabrera onde fízose duro enforma la cantidá de barru, que facía un infiernu avanzar pasu ente pasu. Llibráu esto, con munchísimu esfuerzu, descensu per pista cenciella y un caberu entepechu que nun lo alcordaba tan duro... notábase que díbemos pelín tocaos por mor de la dureza y pesadez del barru.

Meta un añu más en Santolaya

Y pa finar, como non... nun día soleyeru enforma, lo cual faise importante nestes feches, pudimos esfrutar d'un tranquilu vermú en Santolaya y d'una fartura de fabes y arroz con llechi, qu'amatagáben l'esfuerzu de les 2 hores y 47 minutinos de carrera, quedando'l 25 na xeneral y el 6º na mió categoria.

Como siempre.. un placer corretiar pentes ríos, viesques y con una meteo que paez que la tienen asegurada... al menos nos dos años que llevo esfrutrando d'esti trail. Mil gracies a los fotógrafos (Álvaro Postigo, Juan Luis Malgor...), a los voluntarios y a los organizadores por esta carrerina tan prestosa.
------------------------------------------------------------------------------

18 d'Avientu de 2016

Track: Trail Villaviciosa (Villaviciosa) - Santolaya (Cabranes)


Web del Trail: Trail Villaviciosa - Santolaya

Clasificaciones: Clasificaciones 2016  


Última carrera del añu, la cual afrontábemos nun estáu de forma estupendu, dempués de pasar poles Seronda Trails y la Blincapeñes de Suarías con mui bonos resultaos. Pa finar, tocaba quemar carbonilla nuna carrerina, que lloñe de nun tener que sufrise ya que tamos falando d'otra media maratón, ye con desniveles seles y la plizca d'emoción ponenla los ritmos.

A eso fuimos y namás entamar, salimos neutralizaos peles cais de la Villa, llevándonos el coche de la llocal a puntu de morrer pa los que somos de combustible diesel. Dicir que de los 23 km, los primeros 5 casi son pente carretera y bon camín llanos, corriéndose a unos ritmos altos.


Baxando hacia Peña Cabrera

Llueu, meterémonos hacia los molinos del Profundu, onde'l barru y un tarrén más quebrapates, va llevanos gayoléramente hacia la parte final del percorríu, onde xubiremos el desnivel a ganar pelos montes de Cabranes, con delles xubides pindies, alternándose con rápides baxaes.

Pasaré pelos avituallamientos pa garrar agua y siguiré disfrutando como nunca d'esta carrerina, mui, mui corrible y na que dempués de dexar a Alberto, namás que pasaré a otru corredor y ya tiraré tol tiempu solu, lo cual cada día préstame más, ya qu'agóbiame les carreres nes que vamos toos en grupu.

Bertín siempre saludando y poniendo bona cara

Namái que soi alcontrame con dalgún corredor más cerca de Peña Cabrera, pero nun soi a pillalo en dengún momentu y la verdá ye que dame pena, porque voi como nunca y quiciás esperé demasiáu tiempu pa tirar fuerte p'alantre... pero bono ye lo qu'hai, nun tolos díes se ta igual, nin tolos díes acertamos col plantegamientu.

Ensín más, voi averándome a Santolaya, pasando a dellos compañeros de la carrera curtia y entro nesti guapu pueblín, baxo los aplausos de los pocos habitantes que dignáronse a salir de casa. La verdá ye que da un pocu de penina ver el pueblu tan vacíu con un día soleyeru como taba.

Gus y Manu aguantando'l tirón estupendamente

Al final, entro na posición 15 que ye un resultáu brutal pa finar l'añu, anque quédome cola sensación de correr los 23 km a un ritmu de 5:39 y llegar a meta fresquín, pasándolo xenial, esfrutando de les viesques de Cabranes, de los molinos del Profundu y de tola carrera en xeneral.

Pa fin de folixa, unes cerveces, sidre y una xinta a cargo de la organización con fabada y arroz con llechi que taba de restallu. Asína, con una carrera tan prestosa, nun faltaré añu tres añu col envís de terminar corriendo a fueu y descansar unes selmanes. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario