jueves, 24 de octubre de 2019

Valdeteya (Los Argüeyos)

6, 7 Xunetu de 2019

A primeros de Xunetu, en díes de calor brutal y escapando del finde anterior de folixa y alcuentru d'escaladores de Teberga, averámonos hasta Llión pa conocer el valle de Valdeteya na comarca de Valdel.lugueros, onde sí que fice unes cuantes rutes dende'l Puertu Vegará o al Bodón dende Valverde, pero que nunca enxamás me parara per ellí a esguilar.

Ablucante llugar na foz de Valdeteya

Como podemos ver nes semeyes, el llugar onde vamos a trepar ye guapu enforma, teniendo delles poces del rigu Curueñu al llau del aparcaderu. Esti llugar, equipáu en deportiva, ya que Valdeteya ye más conocíu pola escalada clásica, ye L'Arcu, el cual podemos acolumbrar si vamos atentos dende la baxada de la carretera de Valdeteya al Curueñu.

Perguapu l'arcu de Valdeteya... una ayalga xeolóxica

Son d'estos paisaxes que pagan la pena conocer, te muevas poles víes, te preste más o menos la caliza, tengas más o menos ganes de trepar... el sitiu ye increyible. El nome ya lo diz tou, vamos tar trepando nos pilares y nel propiu arcu, casi siempre a la solombra por mor del contrafuerte y del propiu arcu.

Xente fortísimo apretando nel arcu

Como siempre, si'l llugar paga la pena, nesta ocasión tuviemos la suerte de coincidir con xente llocal de Llión, que tuvieron a bien convidanos a una paella al finar la sesión del sábadu y esto, como toles coses imporantes na vida, dexá un pocu de llau la propia escalada... asina qu'habrá que tornar per equí en plan motiváu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario