lunes, 26 de febrero de 2018

Castañeru Trail (Sobrescobiu)

28 de Xineru de 2018

Track: Castañeru Trail (Sobrescobiu)


Web del Trail: Castañeru Trail (Sobrescobiu)

Clasificaciones: Clasificaciones 2018 


Dempués de la dura carrera del Afuega'l Pitu d'esti añu, na que nun m'alcontré mui allá sobretou na xubida, veníemos a esfrutar d'otra carrerina na que siempre presta competir, como ye'l Castañeru y ye que'l conceyu de Sobrescobiu ya lleva bien d'años volcándose con esta modalidá montañera.

Día fríu pero espléndido en Rusecu

Esta vegada corríemos tol equipu del Asgaya Team y del GM Xuan de la Borrina, col envís que xintar xuntos magar de gananos la fartura. Como siempre, cafetín y rises enantes d'entamar y salida de la carrera a fueu, como ye vezu nestes pruebes curties.

Trail curtiu... too dios a fueu na salida

Esti añu, si nun m'equivoco, aumentaba un pelín el percorríu del trail, paezme que nun par de kms y tamién el desnivel a superar yera dalgo mayor. Personalmente, paecióme interesante esa xubidina más llarga y la posterior baxada rapidísima per pista pa soltar pates.

Primeros kilómetros cuestos pero correnderos

Un añu más, tola primer parte de la carrera correndera hasta la pista formigonada pindísima, na que pones los reñones al Xerez y na que pues pagar una posible cebada inicial. Pesie al dolor lumbar, cuando coronamos, la rápida baxada fai que descargue rapidín y garro ritmu a saco pa la parte más téunica del descensu peles guapes viesques coyanes.

Baxando con sensaciones perbones

El tramu final, prestosu enforma, per siendes embarraes nes que disfrútase resbariando a fueu, ganando posiciones y acabando fortísimu faciendo l'últimu kilómetru hasta la meta pembaxo los 4 minutos casi de xuru.

Agora sí que diba esfrutando a saco

Encantáu de la vida y con perbones sensaciones aporto a la meta, ganando delles posiciones sol añu pasáu, quedando'l 38 na xeneral y 18 de mi categoría, teniendo la nota más importante na baxada na media de 5:56 a 5:39 en más kms y más desnivel... una pasada de día.

Como siempre, dar gracies a organizadores, voluntarios y a los fotógrafos porque personalmente danme una allegría cola calidá de les semeyes amosando la realidá y l'esfuerzu que llevamos enriba en dellos momentos (Castañeru Redes Trail, Agus Camino, MV Foto, Capitán Pola....)


 --------------------------------------------------------------------

15 de Xineru de 2017

Track: Castañeru Trail (Sobrescobiu)


Web del Trail: Castañeru Trail (Sobrescobiu)

Clasificaciones: Clasificaciones 2016  


Tornamos a les carreres magar de les folixes y fartures navidiegues y que meyor que tirar pa Sobrescobiu nel parque de Reres. Una vegada más, al igual que na Reres Trail, l'ayuntamientu d'esti conceyu y el pueblu de Rusecu vuélcase con otra carrera pel monte, faciendo perfácil esfrutar d'esti deporte.

Al igual qu'en tolos deportes al aire llibre, vas conociendo xente, primeru de vista y llueu ye mui prestoso alcontrase de carrera en carrera con ellos. Ye un deporte en plenu espoxigue y nun sabemos bien hasta onde podrá llegar, siempre y cuando, respéstese la ñatura que ye per onde nos movemos.

Toni na so primer carrera y Rubén del Asgaya Team

Pel momentu, tenemos carreres pa tolos gustos y dalgo mui importante, hai munches carreres de kilometraxe baxo que dan pié a que la xente pueda probar y enganchase. Nel día de güei, probaben con nosotros Toni que fizo perbona carrera y tamién Montse y Carlos, anque Montse ya ficiera carreres enantes.

De los de siempre, tenemos al Asgaya Team que ya son grupu formáu y llegalizáu con indumentaria propia y mui bon rollu nel equipu, colos que siempre ye un placer echar una cerveza dempués de cada carrera.

Alberto, yo y Miguel na parte alta onde esfrutamos de la ñeve

Tamién ye un placer alcontrase con Miguel, col que nes últimes carreres vamos coincidiendo y siempre ye un crack posando pa los fotógrafos. Nós, aparte de Toni y su debut, volvimos a ser Alberto y yo, faciendo caún la so carrera como ye vezu.

En cuanto a la carrera, pues comentar que ye una carrera guapísima siempre per viesca, pistes y senderos mui correnderos, con una xubida pindia pero apretable, poro ye'l ritmu'l que te va marcar el nivel de sufrimientu.

Illán del Asgaya Team y Montse y Carlos tamién probando esto de correr pel monte

Como en toles carreres curties d'estos tiempos, el ritmu inicial pasóme factura y sufrí en tola xubida al altu, pasándome muncha xente y llegando con males sensaciones. Llueu, recuperé na parte alta y na baxada pude tirar fuerte adelantando dalgunes d'eses posiciones.

Al final puestu 43, que si deprendiera a regulame nestos entamos de carrera pudiera meyorar, ya que que la carrera yera mui, mui correndera pero a la vegada con un toque montañeru xenial, lo cual ye mui d'agradecer anque seya tan cortina.

Camudando'l Camín a fueu pel agua

Como siempre, dar gracies a organizadores, voluntarios y a los fotógrafos porque personalmente danme una allegría cola calidá de les semeyes amosando la realidá y l'esfuerzu que llevamos enriba en dellos momentos (Castañeru Redes Trail, Agus Camino, MV Foto, Capitán Pola....)

No hay comentarios:

Publicar un comentario