miércoles, 24 de noviembre de 2021

Camarasa (Lleida)

Del 14 al 16 d'Ochobre de 2021

Llueu de pasar unos díes xeniales per Margalef, vimos que les fuercies ya nun daben pa más díes esguilando nesta escuela y decidimos finalizar les vacaciones, arrimándonos hasta Lleida y más en concretu a Camarasa, onde tenemos otra escuela enorme con milenta seutores.

Namái que tuviemos una tarde, na que pudimos dar unos peguinos nel seutor Túnel d'Aigubarreig, cola aventura de travesar túneles, portiar perros per una escalera de mano, etc... too ello, hasta que dixéronmos que podíemos bordiar un pelín y había camín sin problemes jaja... menuda liada la primer tarde.

El Pantá de Camarasa... un llugar con hestoria obrera ya industrial

La esguilada nesti seutor, pues física y de furacos al estilu Margalef, nes víes más dures pero con munchísimu sestu mediu onde los collacios pudieron esfrutar al másimu. Personalmente, nun par de tardes ficiera un 6c a vista (Epicontelitis), perbono pa calecer y llueu metiera un pegue fuerte a vista a Vaga de Fam, un 7a+ que casi faiga a vista cayéndome nun pasu pa dir a cadena... fue una pena, ya que paecía la última oportunidá de facer l'oxetivu del viaxe.

Al día siguiente de tarde, ficiérala poniendo cintes y probara un 7b a la manzorga, pero pringué nun pasu a metá de vía y nun tuvi tiempu a da-y un segundu pegue. La verdá ye qu'esti seutorín, dexó perbon tastu y a toos diba prestanos visitalu una prósima vegada.

Maia y Xavi esguilando caún a lo suyo

L'otru seutor que visitamos, fue Kuestelón la France, ún de les munches muries qu'hai al llau drechu del rigu Segre y onde pasamos un par de mañanes, nes que pude esfrutar d'un clásicu y duru 6c, la Fisura Garreta y al día siguiente por mor de la motivación que-y entró a Anna con un 7a+ atómicu (No Tatrinkis) volvimos pa da-y un peguín a vista.

A la fín, nun fue mal pegue, pero tovía tuve que da-y otros dos pegues pa encadenala al terceru, xustu igual qu'Anna que pudo llevásela al segundu, pringando arriba cuando ya paecía tar too fecho. Aún así, pagó la pena muncho tornar l'últimu día del viaxe d'escalada hasta Kuestelón pa encadenar esta vía, ya que fue un auténticu rutón plaqueru.

Un collaciu llocal en No Tatrinkis... vía que namorónos

Sacante del puru y duru mundiu esguilador, tuvimos el placer t'asitianos coles furgos na redolada de Sant Llorentç de Montgai, un pueblín más pequeñu que Camarasa, pero perguapu y onde atopamos un chigrín onde poder tomar dalgo ya inclusu cenar bien a gustu.
 
En resume, otra escuela, que bien paga la pena una visitina más intensa, conociendo más seutores y esfrutando de munchos estilos d'escalada, pudiendo plaquear de regletéu o tirar d'escalada física y furacos.

Llegó la muerte a Camarasa y la necesidá d'una ducha

Camarasa (Seutores visitaos)
 
Croquis de la escuela d'escalada de Camarasa, alcontraos pela rede. Gracies y col so permisu.
 --------------------------------------------------------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario