martes, 6 de abril de 2021

Penouta (Bual)

 28 de Marzu de 2021

Espertamos nesti primer finde de vacas pel Occidente, nel mió pueblín, Ortigueira y como non, dar un paseín al sol pela sablera d'Arnelles coles perrones ye una de les coses más prestoses pa una mañana. Si ayeri anduviéramos trepando sele en Panondres, esti día díbemos camudar la cuerda pela colchoneta.

Espertamos pela mar dando un paseín per Ortigueira

Nun m'alcuerdo ya, el tiempu que pasó dende la última vegada que tuviera blocando, pero bono, dacuando presta vovler a probar y aprovechando que tábemos pela zona, decidimos averanos hasta Bual y más en concretu hasta l'Alto de Penouta.

Garramos la colchoneta col envís de xugar un pocu

Con esti plan, garramos la furgo dalgo más de media horina dende Navia y aportamos a Bual con un día brutal de solín, tándose de luxu con una brisina fresca de la mar. Nel Alto de Penouta, aprovechamos pa conocer un pocu'l llugar dando un paséu primeru pel area recreativa y viendo los túmulos p'averanos dempués hasta'l parque eólicu onde alcuéntrense los bloques de granitu.

Llugar tranquilu pa esparcer y blocar con vistes a la mar y al monte occidental

Como ye normal, nun ye una zona mui frecuentada, asina que sin más llimpiamos un pocu lo que vemos factible y vamos xugando y xubiendo peles peñes como vamos viendo. Nun hai que dicir que nun forciamos nin lo más mínimu, asina que ficimos dalgún bloquín de los croquis y tamién probamos dalgun bloque más baxo con entraes sentaes por puru divertimientu.

Xugando un puquiñín nos bloques de granitu

Namái que tuviemos nos bloques 1 y 2 más averaos a la carretera y na so redolada, pa más tarde facer una visitina caleyando hasta'l Penedo Aballón, onde alcuéntrense dellos bloques más. La verdá ye que pasamos una tarde bien prestosa, gastando un pelín les yemes nel granitu, cosa a la que nun toi avezáu a tastiar.

Camudando'l Camín nel Penedo d'Aballón

Penouta
 
Croquis modificaos por mi de la escuela d'escalada de Penouta. Gracies y col so permisu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario