jueves, 16 de enero de 2020

Bejes (Llébana)

26, 28 de Xunetu de 2019

Munches vegaes anduve pel pueblín de Bejes, pero nunca parara a trepar finalmente. Alcuérdome que va dellos años, tuviéramos echando una güeyada a les víes que casi taben recién equipaes nos parés a la mandrecha'l pueblu. Daquella, col día mediu gafu, pente que dedicimos sacar trastos o non, entamó a orbayar y quitáronsemos les ganes dafechu, jeje.

Pueblu de Bejes dende'l paré

Otra vegada qu'anduve per ellí, ficiéramos un rutón circular bien guapu ascendiendo al Picu Samelar pela canal de San Carlos y daquella, tamién quedáramos echando un vistazu a los parés ensin llegar a tastialos. Así qu'esti branu, con un tiempu de perros per Asturies tiramos hacia la Hermida, lloviendo como si acabárase'l mundiu hasta Unquera, pa dir metiéndonos pali pali nel desfiladeru y ver como diba llibrando'l día.

Haritz preparáu pa metese a trepar

Esa mesma tarde Haritz y yo fuéramos a esguilar enteru un mini seutorin de V's dientro de les plaques y fináramos con una 6a+ más llargucu bien guapu. Al día siguiente la lluvia nun mos dexara facer na, sacante d'unos pegues na cueva'l Ribero por mi parte colos ánimos y delles semeyes de los collacios.

Precioses vistes dende les plaques de Bejes

El domingu a la solana, Haritz, Pepa y yo, volvimos a la carga ventilando casi tol restu del seutor, con otru 6a+ interesante y montón de quintos dexando unu que tenía una pinta un pocu rota a la mandrecha del tou y un par de víes de 6b llargues que supongo que daré-yos preste pa la próxima visitina a Bejes.


Bejes (Seutores visitaos)
 
Croquis modificaos por mi de la escuela d'escalada d'Alejico, por mor del InfoEscalada. Gracies y col so permisu.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

N'otra vista fae un añu, nun día de calor perfuerte nel que caíen los páxaros, tiramos hasta Bejes, pero tan sólo pudimos trepar a la solombra nes plaques del Sorval. La verdá ye que valen pa eso, pa pasar un ratín, ya que nun pasen de V y tan dalgo goches, pero con tal de facer dalgo metímonos a elles y echamos unes rises.
   
Na placa del Sorval onde pegaba la solombra

Magar de les distintes trepaes hasta facer el seutor, colamos al apartaderu d'al llau cola calma a xintar, mientres veíemos pasar xente saliendo de la ferrata del pueblu de la Hermida. A falta de bones víes, al menos poder fartar a gustu jeje.

Hora de la xinta

1 comentario: