viernes, 7 de febrero de 2020

Villanueva del Rosario (Málaga)

Nadal 2019

Siguimos per tierres andaluces y más en concretu, malagueñes, yéndonos esta vegada hasta Villanueva del Rosario, onde alcuéntrase ún de les escueles más nomaes a nivel internacional, cola cueva de Chilam Balam, onde asítiense dellos novenos de dificultá.

Vista del paré del Corral en Villanueva

Del más que turísticu Chorro, col caminito del Rey, atopámonos nun pueblu más grande, con dellos servicios y polo que pudimos ver muncha más vida diaria. La pena, l'intensu fríu nesta dómina del añu, ya que tamos a unos 700 m d'altor y caen unes xelaes na nueche que faen pelín dura la vida furgonetera.

Guapa escalada nesti seutor de caliza gris

A dicir verdá, hasta que nun salía un pelín el sol nun había quien parase y pa esguilar namás que podía facese al sol, así que nin tan siquiera fuimos a conocer la cueva nomada de la Chilam Balam, poro trepamos un par de díes nun seutor soleyeru col nome del Corral.

Kíla esfrutando del paisaxe malagueñu

Asina que, tomamos esti seutor como'l tarrén de xuegu pa trepar y caún tuvo nel so grau munches y variaes víes pa trabayar. Personalmente, fice un par de 6cs a vista bien prestosos y nun sé mui bien el motivu, pero enfrasquéme nuna llucha con un 7a+, nomáu Pan y Circo.

Gelo y Orlando apretando en delles víes

El primer día montelu dempués de calecer nun 6c y gustóme tanto su tastu regleteru y plaqueru con un par de desplomes finales de regalín que tuve dándo-y un par de pegues esi día y al siguiente volví a da-y otros dos pa encadenala y terminar el viaxe con un puntín de motivación pa la vuelta a los proyeutos n'Asturies.

Camudando'l Camín en Villanueva del Rosario

Villanueva_del_Rosario (Seutores visitaos)

Croquis modificaos por mi de la escuela d'escalada por mor de delles páxines pela rede. Gracies y col so permisu.

----------------------------------------------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario