martes, 23 de febrero de 2016

El Condao (Llaviana)

26 de Setiembre de 2015 

Esti añu dexamos un pocu abandonada a la escuela d'El Condao en Llaviana y ye una pena ya qu'anguaño ta siendo reequipada y esi esfuerzu bien paga la pena nun escaecela como fuera antaño quedando casi nel total abandonu.

Namái qu'un día pasamos en tol branu per ellí, coincidiendo con un certame de cerveza artesano en Rusecu. Nun fai falta dicir que dimos un paseín hasta'l seutor de Los Quintos onde calecía'l sol enforma, quitándonos les poques ganes d'esguilar y pidiéndonos a glayíos que fuésemos a echar unes cañes cuanto antes.

Esí día tuve pegándome con un 6a, si oyístis bien, un 6a con un pasu cabrón a más non poder y cuando rompí un presa y frayé un deu ya tuve abondo y colamos d'El Condao con bastante mal rollu pela mió parte.

Poro... necesito tornar per ellí esti añu y quitar esti mal tastu.

31 d'Ochobre de y 7 de Payares 2014

Equí tamos, intentando caltener un mínimu de dignidá na escalada y pa ello restolamos escueles onde fogueanos nos sestos baxos ensín sofrir de más. Con esi envís, vamos a conocer la escuela d'El Condao, que gracies a unos mozos ta tornando a la vida con munchísimu trabayu de desbroce y requipamientu.

Perguapu seutor de los Quintos

Nesta escuela fogueóse muncha xente de la cuenca'l Nalón garrando tan bon nivel que fueron dexándola per nuevos retos más duros quiciás y eso que ye difícil, na Cueva Deboyu por exemplu. Y digo que difícil, porque los graos tan durinos con pasos en dalgún 6a+ mui difícil de lleer a vista.

Munchísima calidá na peña y nes víes de los Quintos

Nós, simplemente ficimos dos visites, tando'l primer día nel seutor Quintos dafechu, faciendo un par de cuartos, un V+ y un 6a. Toos ellos, mui bonos, con muncha calidá na peña y siendo unes víes perguapes.

Poca lluz ya nesta dómina del añu, así que un par de pegues y paséu pela escuela

Al día siguiente, magar de peganos con un 6a+ que dió pa tres pegues pola mio parte, viendo les demás víes a seguir intentando moyaes, decidimos dar una paséu pela escuela. Dicir que dar un "paséu" pela escuela, ye facer una ruta de montaña y de les espuestes... así que muncho güeyu colos senderos que xunen unos seutores y otros.

Salida de los seutores más pegaos a la carretera.... una pequeña ferrata y too

Sobretou, si tirais de los Quintos hacia Cuento de Hadas o Cadillac Solitariu, ya que los destrepes son peligrosos con mochiles pesaes d'escalada. Meyor, garrar senderos d'abaxo hacia Taberna Galática y llueu a los anteriores.

Lo dicho... esta escuela ye toda una aventura tan sólo con conocela... sólo hai que ver lo aéreu de les siendes so la carretera que va pal parque de Reres..., munchu güeyu xente y disfrutái d'esta remocicada escuela.

El Condao
 
Croquis modificaos por mi de la escuela d'escalada d'El Condao, por mor de la páxina del facebook de Recuperación de la Escuela d'Escalada d'El Condao. Gracies y col so permisu.

2 comentarios:

  1. "Croquis modificaos por mi de la escuela d'escalada d'El Condao"
    En realidad esos croquis fueron modificados por David Acido! eeeh! y lo sabes!! jeje

    ResponderEliminar
  2. Lo de modificaos ye polos checks que voi faciendo a les vies encadenaes. Nun digo que ficiese yo los croquis, digo que los modifico cuando faigo una via y enllazo a la paxina onde taben colgaes como podéis ver. Un saludu

    ResponderEliminar