6 al 15 de Setiembre de 2024
Selmana de vacaciones y como siempre, pal norte nin mirar pa esguilar y tampoco ye que quixera colar mui lloñe, ya que nun tenía xente pa tar fuera tola selmana, asina que miramos pal sur y cerquino, averándonos hasta Piedrasecha, per segunda vegada, a ver si-y garrábemos gustu a esta escuela llionesa, casi, la más nomada polos fanáticos escaladores llioneses.
El primer finde, anduvimos moviéndonos pel seutor de la Virgen, faciendo les víes pendientes, siendo la mayor parte de lo sestos de la esquierda, quedándonos dalgunu sueltu ensin facer, por mor, de la cantidá de xente que tuviera esti finde, puente n'Asturies, pel seutor. A destacar, quiciás, un 7a (En dique seco) físicu superdivertíu que pudimos facer varios del grupu y tamién un 6c+ (Acción Mapache) en travesía, llibrando tol desplome a la manzorga'l seutor.
Aparte, el llunes festivu, tuviéramos esguilando en Fantasía, onde calecimos nun quintín bastante guapu y metímonos a dar un pegue al flash a Ayahuasca, perbona vía, pero non tanto como la homónima de Cuenca jeje. Dende equí, pasamos enantes de qu'entrase la solana a Bravos, un 7a de desplome descomunal, al que tan sólo pude dar un peguín, viendo lo mal que taba físicamente pa esti tipu de víes.
Dempués d'esi día d'escalada, baxáremos a mediudía, a xintar dalgo tranquilamente y ya tocaba tornar a casa, a dexar descansando a Kilina, sobar en casa y tornar el martes de nueche hasta Piedrasecha, ya que seguimos cola meteo infame per Asturies y el norte en xeneral y tocó tornar de nuevu a tierres llioneses pa intentar llibrar la lluvia pa poder esguilar.
Col equipu renováu pa col finde anterior, axuntámonos otros cuantos collacios, xubiendo'l miércoles, a esguilar al Templo, seutor que nun conocía y que sorprendióme, sobretou por un pañu de roca cargáu de sétimos medios, con una roca de munchísima calidá, pa lo que vien siendo Llión, asemeyándose muncho a delles víes del Cuetu La Corona, como exemplu de roca regletera y de cantu.
Como sigo nuna especie de baxón físicu, tuviera probando un 7b del Templo, durante tres díes y tuviera cayéndome de la última chapa a cadena, yéndome d'estes vacaciones con unes sensaciones permales, sintiendo que necesito rodar, esguilar sin presión, escaeciendo tolos proyeutos que tenía na tiesta y que tuviéronme casi castigáu a repetir una y otra vegada per Morcín.
--------------------------------------------------------------------------------------------------