martes, 10 de abril de 2018

Rabanal de L.luna (Llión)

Branu de 2017

Siguimos trepando esti branu onde más menos nos apetez... y quiciás un pocu faltu de rodaxe y sin proyeutos, dempués de les vacaciones, facía falta tirar a facer metros y garrar sensaciones. Asína, que con mal tiempu per Asturies, apetecióme dar una vueltina hasta la escuelina llionesa de Rabanal en L.luna.

Nun hai muncho que destacar, más que facer a vista tol restu de les víes del seutor Placas, con un máximu de 6b... mui guapu por ciertu, al igual que'l 6a d'al llau. Poro, apretar pues nun apreté muncho, pero sí que colé a tomar unes cerveces, con un día bien prestosu d'escalada y como siempre en bona compañía.

Na próxima visitina a la fastera de L.luna, tocará conocer dalguna escuela o seutor nuevu... asina que ya vos contaré, ya que pa la iniciación y escapar un pelín del mal tiempu cantábricu esta caliza ye perfeuta.

Rabanal (Seutores visitaos)
 
Croquis modificaos por mi de la escuela d'escalada de Rabanal de L.luna, por mor del El Maquis. Gracies y col so permisu.

---------------------------------------------------------------------------


1 de Mayu de 2014

Primer y pol momentu única visita a la escuela llionesa de Rabanal de L.luna. Pudiera paecer que ta lloñe de Xixón, pero tirando pol Güerna saliendo direición Vil.lablino, aportamos al pueblu de Rabanal en menos d'una horina de coche.

Caleyando hacia'l seutor de Las Placas

Hai dellos seutores, pero nós, como siempre que vamos de primer visita, vamos a facer munches víes y esfrutar del día lo más posible. Poro, tiramos hasta'l seutor de Las Placas, onde la vía más dura será de 6b y el 90% nun pasa del V+.
Esguilando n'adherencia que ye lo típicu en Llión

Con esi espíritu, el de nun pasar del V+, como diz la nuesa camiseta, xubimos al seutor magar d'un almuerzu nel chigre onde dexamos los coches. El averamientu curtiu y un cómodu pié de vía, faen que seya un placer esguilar nesti llugar.

Xube´l calor y hai que garrar solombra

Entamamos coles víes dende Quinta Avenida y la de Estirar, toes rondando pente'l V y V+, anque de xeitu distintu, unes mui plaqueres n'adherencia y otres un pelín más tieses. Pa cuando finamos con elles (Pau mui bien, tornando a esguilar de primera con confianza) xubimos a la mandrecha a otra placa tumbada.

Averámonos a la mandrecha a otres plaques más tumbaes inda

Apretando'l calor, ficimos la de la manzorga (IV+) mui cenciella y apreté un pelín col 6a (Pokemon), pa dexar d'ehí p'alantre en top toles demás. Darréu tocó restolar un cachín de solombra onde xintar, anque ye una xera perdifícil, poro tostamos de más y quedáronmos poques ganes d'esguilar más.

Magar de xintar... pocu más que siestear y trepar un pelín

De tarde, con calor abondo, metíme en dos víes, Raposos (V+ perguapu) y en Urz que rondará'l 6a. Namás Alberto animóse a da-y de primeru a Raposo y el mi hermanu a da-y a Urz en toprope. Con esto, baxamos como tiros pal chigre que taba esperándonos con sombrilles y quintos de mahou como si non costase.

Camudando'l Camín en Rabanal de L.luna cerveciando

No hay comentarios:

Publicar un comentario