viernes, 4 de septiembre de 2009

Los Pou y so vía Orbayu algamada



Iker y Eneko na cume del Urriellu

Mui buenes:

Ya no tengo que daros ánimos como en el anterior mail,
porque ya lo "algamásteis" que diríamos en Asturies.
Conseguido. Simplemente, daros la más sincera enhorabuena,
y me queda la pena de no poder haber estado esta semana
en la vega Urriellu para animaros.

Seguir así, que a los humildes aficionados nos hacéis
superarnos poco a poco también, y os vemos con esa sana
envidia que se tiene desde la admiración.

zorionak! Iker y Eneko
Con estes llinees quise-yos felicitar al traviés de la so páxina web, al igual que ficiera fae unes selmanes p'anima-yos n'esta nueva aventura que nos ufrieron na mítica montaña asturiana del Picu Urriellu.

Naquella ocasión a los pocos díes contestáronme, supongo que nun ratín que tuvieran entre entrenu y entrenu. Tan solo, un retruque a un mail, pue facete una ilusión pergrande y pa un aficionáu a la montaña y escalada, pue facete tan cercanu a dos grandes de la escalada. Amás dello, animáronme a siguir nesti deporte tan increible y a conocenos dalgún día. La verdá ye que tienen que ser unos tíos increibles.

Pa los más entendíos dexo la noticia de la so páxina oficial, na que tenéis les dificultaes de cada llargu y dellos temes más teúnicos, que nos faen soñar con siquiera facer dalgún día un cuartu de lo qu'algamaron ellos.

Noticia na páxina oficial de los Pou



Iker, nuna semeya ablucante


Como bien-yos dixe nel mail, simplemente este tipu de persones inspira, al menos a mi, una admiración pergrande, y entre lo cabezón que soi y la fuerza voluntá que camiento que tengo, siguiré dando pasos nesti deporte, y conmigo espero que tolos que me lleeis y sobretoo los collacios montañeros colos qu'esfrutamos d'Asturies cada día.

Zorionak!! Iker ya Eneko, Eneko ya Iker

1 comentario: